تریلی تئاتر سیار با«زیر گنبد کبود» در همدان

تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش«زیر گنبد کبود» در شهرستان‌های همدان پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،تریلی تئاتر سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش«زیر گنبد کبود» لحظات شادی را برای کودکان و نوجوانان همدان فراهم کرده است.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون خاطر نشان کرد:  گروه نمایشی «زیر گنبد کبود» به کارگردانی محمود تیموری از نهم مهرماه با اجرا در شهرستان ملایر کار خود را شروع کرد و در ادامه به شهر ازندریان رفت و برای کودکان و نوجوانان این شهر نیز به اجرای نمایش پرداخت.
وی گفت: گروه نمایشی کانون در روز جمعه نیز در صبح و بعدازظهر در تویسرکان و نهاوند اجرا نمایش داشت و کودکان و نوجوانان این دو شهرستان استان نیز با عشق و علاقه به تماشای نمایش نشستند.
جوادی ادامه داد با برنامه ریزی صورت گرفته در روزهای شنبه و یکشنبه این گروه میهمان کودکان و نوجوانان اسدآباد و بهار خواهد بود.
نمایش زیر گنبد کبود داستان بجه پلنگی است که مدام به رویاهایش فکر می کند و دردسرهایی را برای خود ایجاد می کند و از فرصتهای پیش آمده در زندگی استفاده نمی کند .
نمایش زیر گنبد کبود را محمود تیموری نوشته و کارگردانی کرده است.پروانه نوایی طراح و ساخت عروسک و دکور و وسایل صحنه را انجام داده و خود محمود تیموری، محمدرضا ابراهیم پور، محمود رضا فولادوند، پروانه نوایی و مانی تیموری بازیگری و عروسک گردانی را به عهده دارند.