کد خبر: 249195
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
بازدید 1093
کودکان با کتاب و کتابخوانی دوست باشند

دوستی کودکان و نوجوانان با کتاب باعث موفقیت آنان در جامعه می‌شود

ه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی اسدآباد به مناسبت هفته کتاب و کنابخوانی ویژه برنامه " من با کتاب زنده ام " را با تاکید بر معرفی شخصیت و آثار کمال شفیعی مشعوف با حضور اعضا کودک و نوجوان اجرا کرد.
به گفته مژگان هادی مسوول مرکز این معرفی و آشنایی با حضور شاعر در میان اعضا صورت گرفت  و بسیار مورد استقبال اعضا و خانواده‌ها قرار گرفت .در این نشست فرهنگی ، ادبی که در ساعت 10 صبح روز شنبه با حضور بیش از 60 نفر از اعضا برگزار شد.
کمال شفیعی در این مراسم خودش را دوست کودکان معرفی کرد و افزود: کودکان باید با کتاب و کتابخوانی دوست باشند تا بتوانند روز به روز پله‌های موفقیت را طی کنند او کودکان را هدیه‌های خدا دانست و گفت خدا خلاق است و خلاقیت خود را با کودکان تقسیم کرده است و بنابراین موفقیت کودکان در سایه تلاش و پرورش خلاقیت و استعداد هاست که این امر با مطالعه کتاب امکان پذیر است.
همچنین در این برنامه  کتاب های  "چتری از پرنده " ، " مورچه های پاپتی " و " هر گلابی یک چراغ "  از آثار این شاعر و نویسنده  اسدآبادی به اعضا معرفی شد . ایشان برنامه را با جمله زیبای " من با کتاب زنده ام و زندگی می کنم " به پایان رساند .
خانم هادی هدف از اجرای این برنامه را پیوند و دوستی بین کودکان و شاعران به منظور برنامه‌ریزی و پیدا کردن راه آینده در مسیر نوشتن و نیز آشنا شدن اعضا از نزدیک و  رو در رو با شخصیت و آثار  یک شاعر بومی بیان کرد .
شفیعی که از شاعران و نویسندگان نام آشنای کشورو استان همدان و متولد 1347 در اسدآباد می باشند که کار نویسندگی و سرودن شعر را از 19 سالگی به صورت جدی آغاز نمود و در حال حاضر نیز آثار ارزشمندی را در حوزه ادبیات کودک و نوجوان به چاپ رسانده اند .