تریلی سیار نمایش کانون با نمایش «مترسک خودت باش» در همدان

تریلی سیار نمایش کانون با نمایش «مترسک خودت باش» به مدت یک هفته میهمان مسافران تابستانی و کودکان و نوجوانان استان همدان می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان اظهار داشت: همه ساله در تمام فصول سال، تریلی سیار نمایش کانون پرورش فکری در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و اجرای تئاتر به استان های مختلف سفر می کند.
وی اضافه کرد: تابستان امسال تریلی سیار نمایش کانون با تئاتر «مترسک خودت باش»به استان همدان سفر می کند و در نقاط مختلف استان به اجرای تئاتر برای کودکان و نوجوانان همدانی می‌پردازد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان درباره برنامه‌های این تریلی سیار در استان همدان گفت: این تریلی در تاریخ 27 تیرماه وارد استان همدان می شود و تا 2 مرداد در این استان حضور دارد.
جوادی گفت: تریلی سیار کانون پرورش فکری در روزهای27 تیرماه در میدان باباطاهر همدان، 28 تیرماه در صالح آباد و مریانج، 29 تیرماه در رزن و قروه،30 تیرماه در فامنین و پارک جنت همدان، 31 تیرماه در پارک مردم همدان و در یکم مرداد ماه در ملایر برنامه اجرا می کند.
بر اساس این گزارش: نمایش «مترسک خودت باش»داستان کودکی به نام «گلی‌خانم»است که از تنها خوابیدن در اتاق خود می ترسد و پدرش شبها برای او قصه تعریف می‌کند و این بار مترسکی از داخل قصه بیرون می آید تا به جای حفاظت از مزرعه از گلی خانم محافظت کند.
گفتنی است: نویسندگی و کارگردانی نمایش «مترسک خودت باش»را امیر مشهدی عباس و آهنگ‌سازی این اثر را آرش سلگی انجام داده و بهناز مهدی خواه و حمیدرضا حسینعلی به عنوان بازیگران در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.