نشست کتابخوان در مرکز فرهنگی، هنری فامنین

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین با همکاری کتابخانه شهید مطهری برنامه نشست کتابخوان را با حضور کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین نشست کتابخوان در حوزه کودک و نوجوان به همت مرکز فرهنگی، هنری شهرستان فامنین با همکاری کتابخانه شهید مطهری اجرا شد.
ظاهر پور مجاهد فرماندار شهرستان در این نشست بر اهمیت کتاب و کتابخوانی تاکید کرد و از تعامل بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با کتابخانه شهید مطهری در برگزاری نسشت فرهنگی کتابخوان تقدیر کرد.
فرماندار فامنین خطاب به کودکان و نوجوانان یادآور شد: با تلاش و کوشش و درس خواندن به موفقیت‌های بزرگ دست یابند و موجب سرافرازی کشور خود باشند . وی در ادامه با تشریح کمبود آب در شهرستان فامنین ،اعضا را به صرفه جویی در مصرف بهینه آب تشویق نمود. 
به گفته معصومه جلیلی مسوول این مرکز  در این برنامه 80 نفر از اعضا شرکت کردند و  شش عضو کودک و نوجوان به معرفی کتاب پرداختند .همچنین از عضو کشتی گیر کانون که در مرحله کشوری مقام قهرمانی را کسب نموده بود نیز تقدیر بعمل آمد .
این برنامه با هدف تشویق اعضا به مطالعه و ترویج کتابخوانی و افزایش اعتماد بنفس در سوم مردادماه در سالن نمایش کانون با حضور مسوولین شهرستانی اجرا شد.