کد خبر: 257817
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
بازدید 1640
جشنواره بازیهای بومی و محلی در رزن

اولین جشنواره بازیهای بومی و محلی با همکاری شورای شهر رزن برگزارمی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،محمد افشاری ریاست شورای شهر رزن به همراه اعضای شورای شهر و شهردار رزن با حضور در جمع مربیان مرکز رزن از فعالیتهای اوقات فراغت بازدید کردند.
افشاری در این بازدید به اهمیت کار در حوزه کودک و نوجوان تاکید داشت و کلاسهای اوقات فراغت را برای کودکان و نوجوانان مفید دانست.
وی در این بازدید اعلام آمادگی خود را جهت برگزاری بازیهای بومی محلی در شهرستان اعلام نمود.ایشان در راستاای جذب اعضای نوجوان و پایدارسازی اعضا مساعدت لازم را در پرداخت بخش از ایاب و ذهاب اعضا را به مرکز تقبل کرد.
مهندس سید مهدی موسوی شهردار رزن نیزضصمن با اهمیت شمردن فعالیتهای کانون و تشکر از اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان در این دیدار به بیان خاطراتی از حضور بستگان خود در کانون و تاثیر گذاری فعالیتها در بروز استعدادهای آنها اشاره نمود.
در این دیدار مدیری دلشاد مسئول مرکز رزن به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ازجمله رباتیک ،خوشنویسی،نقاشی ،قرآن ،نوشتن خلاق،کارگاه شعر و داستان ،کمکهای اولیه اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تعداد 151 عضو در کلاسهای تابستانی ثبت نام کردند.
در ادامه مدیری دلشاد یکی از مهمترین فعالیتها را در کانون تشویق اعضا به مطالعه کتاب عنوان کرد و برنامه معرفی کتاب دوست مهربان کبوترها ویژه مسابقه کتابخوانی رضوی و تصویرگری داستانهای این کتاب توسط اعضا رایکی از برنامه های اخیر مرکز اعلام عنوان کرد.
 در پایان دیدار شهردار و ریس شورای شهر با اهدای گل از زحمات مربیان قدردانی کردند.