برگزیدگان هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی در همدان

اسامی برگزیدگان هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در آیین پایانی هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی کانون همدان نمایش عروسکی "طبیعت زیباست" به کارگردانی مرضیه درخشان نیا از مرکز شماره سه همدان و نمایش عروسکی "رویای مرد پاک بان" به کارگردانی هادی لایقی از مرکز شماره چهار همدان  به ‌عنوان برترین نمایش این جشنواره معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.
محمد جواد کبودرآهنگی کارشناس تئاتر، زهرا رضوی معاون کانون و زیبا عبدی کارشناس مسوول هنری استان هیات ‌داوران این جشنواره همچنین نمایش "گودال پر ماجرا" به کارگردانی نساء بخشی از شهرستان بهار را به‌عنوان برگزیده استانی معرفی کردند.
گفتنی است از کلیه گروه‌های شرکت‌کننده در این جشنواره با اهدا لوح تقدیر و هدیه قدردانی کردند.هفدهمین جشنواره استانی نمایش عروسکی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در حالی با حضور 11 گروه نمایشی 2 و 3 شهریور‌ 95 به میزبانی کانون همدان برگزار شد که در آخرین روز آن نمایش‌های "جیک و جیک کی منو میخوره" از کانون مریانج و فامنین و "گودال پر ماجرا" از شهرستان بهار ، "قلب مترسک" و "جزیره بی تربیت‌ها " از مرکز سه همدان، و "مقصود تویی" از مرکز یک همدان به روی صحنه رفتند.
مرحله کشوری این جشنواره 7 تا 9 مهر ماه امسال به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران برگزار می شود.