کد خبر: 259362
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
بازدید 1022
شاعر ایرانی متخلص به شاهد در اردوی استانی همدان

نشست ادبی « دوپنجره» یازدهم شهریورماه با حضور جعفر ابراهیمی در اردوگاه ایثار همدان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ، در این برنامه بیش از هشتاد عضو نوجوان فعال مراکز فرهنگی هنری سراسر استان همدان، کتاب « پرنده خواهر من است » را با حضور جعفر ابراهیمی شاعر این کتاب نقد و تحلیل خواهند کرد.
این ویژه برنامه ادبی، روز یازدهم شهریورماه همزمان با دومین روز اردوی استانی اعضا نوجوان مراکز فرهنگی، هنری سراسر استان در اردوگاه ایثار همدان برگزار می شود.
جعفر ابراهیمی در سال 1330 درروستای حور( ویلکیج جنوبی) ، وابسته به شهرستان نمین اردبیل، به دنیا آمد .دریازده سالگی به همراه خانواده ، برای ادامه تحصیل به تهران آمد و درهمان جا سکونت گزید. تحصیلات خود رادرتهران تا دیپلم دررشته ریاضی سپری نمود.درسال1358 فعالیت خودرا درحیطه ی ادبیات کودک و نوجوان شروع کرد. او که کارمند وزارت دارایی بود، درسال1360 بنا به درخواست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به آنجا منتقل شد و مسؤلیت شورای شعرکانون را به عهده گرفت.به مدّت دوازده سال نویسنده برنامه‌های رادیویی بوده و مسئولیتهای مختلفی را نیز برعهده داشته‌است.درسال 1380 بنا به درخواست خود، از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، بازنشسته شد.
اردوی استانی اعضا فعال مراکز فرهنگی، هنری مراکز کانون استان دهم و یازدهم شهریورماه در اردوگاه ایثار همدان برگزار می شود.