آغاز اردوی تابستانی مراکز کانون استان همدان

نوجوان پسر فعال مراکز فرهنگی، هنری کانون پورش فکری استان همدان با حضور در اردوگاه ایثار، اردوی تابستانی خود را شروع کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،با دهمین روز از شهریور ماه سال جاری اعضای فعال نوجوان پسر مراکز فرهنگی، هنری کانون با حضور در اردوگاه ایثار اردوی تابستانی خود را آغاز کردند.
بر اساس این گزارش در این اردوی تابستانی که به مدت دو روز در روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه در حال انجام است.نوجوانان حاضر در این برنامه جذاب در قالب طبیعت گردی با مهارت های زندگی آشنا شده و به انجام برنامه های تفریحی، فرهنگی، ادبی می پردازند.
محمد تقی توکلی کارشناس فرهنگی و دبیر اجرایی برگزاری اردو در مراسم افتتاحیه با عرض خیر مقدم به حاضرین هدف از اجرای اردو را ایجاد فضای شاد و لحظاتی خاطره انگیر برای نوجوانان اعلام کرد و افزود:
در مدت دو روز برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و تفریحی در نظر گرفته شده است.
دبیر اجرایی اردو گفت: اردو یک فعالیت هدفمند، منظم و برنامه ریزی شده در خارج از یک محیط خاص برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است که نظم خاطرات اردو را به شادی تبدیل می کند.
گفتنی است در اولین روز اردو، پذیرش و گروه بندی، کارگاه چاپ روی سفال، اقامه نماز، بازدید از موزه تاریخ طبیعی، باغ موزه دفاع مقدس، باباطاهر و جنگ شبانه و پذیرایی صورت می گیرد.