کد خبر: 259918
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
بازدید 2169
جشن اختتامیه ی کلاسهای تابستانی مرکز قروه ی درجزین

همزمان با فرا رسیدن هفته ولایت مراسم جشن اختتامیه ی کلاسهای تابستانی مرکز قروه ی درجزین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با فرا رسیدن هفته ولایت مراسم جشن اختتامیه ی کلاسهای تابستانی مرکز قروه ی درجزین با حضور علی سیفی یار ریس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن ، مربیان فرهنگی و هنری کانون ، اعضای کودک و نوجوان با همراهی والدین در سالن سینمای مرکز قروه ی درجزین برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید که توسط یکی از اعضای کلاس قرآن قرائت شد و همخوانی سرود ملی آغاز شد. ابتدای برنامه مریم نوشاد قباد مسوول مرکز قروه  ضمن عرض خوش آمد به مهمانان حاضر در جشن از رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن بخاطر حضور در جمع کانونی ها تشکر و قدردانی کرد. وی همچنین از ایشان بخاطر برگزاری همایش دختران آفتاب که چندی پیش بمناسبت روز دختر برگزار گردید و اعضای موسیقی افتخار این را داشتند که در این برنامه حضور پیدا کنند و از این طریق توانستند  کانون و فعالیتهای آن را بیشتر بر همگان معرفی  نمایند، تشکر نمود و از زحمات ایشان قدر دانی کرد.

در ادامه ایشان از روند برگزاری  کلاسهای تابستانی سال 95 مطالبی را ارائه داد و از همکاری والدین برای حضور بموقع فرزندانشان در این کلاسها تشکر کرد و اذعان داشت که اتمام کلاسهای تابستانی بمنزله ی پایان یافتن فعالیتهای فرهنگی هنری مرکز نیست و کلاسها در طول سال تحصیلی نیز برگزار می گردد . وی از آنها خواست که همچنان ارتباط خود را با کانون حفظ نمایند و شرایط حضور فرزندان خود را بیش از پیش در کانون و فعالیتهای آن فراهم نمایند.

علی سیفی یار  رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در جمع صمیمی کانون ضمن عرض تبریک هفته ولایت و فرا رسیدن سال تحصیلی جدید از مجموعه ی کانون استان و کانون مرکز قروه بخاطر ایجاد بسترهای فرهنگی ،هنری مناسب و پر بار برای کودکان و نوجوانان تشکر کرد و از همکاری صمیمانه مرکز قروه بخاطر حضور در عرصه های فرهنگی هنری با ارشاد شهرستان ابراز خرسندی نمود.

 وی در ادامه با یادآوری فرا رسیدن هفته ی دفاع مقدس یاد و خاطره ی شهدایی که با نثار جان خود صلح و آرامش اکنون را برای ما فرزندانمان به ارمغان آوردند را گرامی داشت و از همه ی مسوولان فعال در عرصه های مختلف اجتماعی خواست تا در حفظ ثمره ی خون این شهدای والامقام کوشا باشند و از این طریق به آنها احترام گذارند و این فرهنگ را در میان مردم زنده نگهدارند.

برنامه های متنوعی چون نمایش فیلم از فعالیتهای تابستانی مرکز ، اجرای زنده ی موسیقی  گروه های موسیقی کودک و نوجوان با نواختن ویولن ، سه تار و بلز و همنوایی گروهی آنها با سرودهای متنوع ، مسابقه ، داستان خوانی اعضای ادبی ، نمایش فیلم نقطه چین که کلیپی کوتاه از فعالیتهای اعضا کارگاه نوشتن خلاق بود که توسط خانم حسینی مربی ادبی مرکز ساخته و تدوین شده بود .

پایان بخش برنامه مراسم اهدای جوایز برگزیدگان کلاسهای تابستانی و گواهی سطح اعضا بود. در این بخش اعضای گروه موسیقی شرکت کننده در همایش دختران آفتاب و رحیمی استاد موسیقی اعضا و نوشاد مسوول مرکز قروه از سوی ارشاد اسلامی شهرستان تقدیر شدند.

همچنین هدایایی به رسم یادبود به برگزیدگان کودک و نوجوان ، مربیان کلاسهای تابستانی و همه ی اعضایی که در کلاسهای تابستانی مرکز حضور داشتند از سوی کانون مرکز قروه اهداء شد.

در حاشیه ی برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه آثار فرهنگی هنری اعضای کلاسهای ادبی ، خوشنویسی ق سفالگری ، نقاشی و طراحی دایر بود که در معرض دید مهمانان و بازدید کنندگان قرا گرفت.