یک روز به یادماندنی را در کارگاه شعر و داستان نویسی کودکان اسدآبادی

کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری اسدآباد همزمان با عید قربان و دهه امامت و ولایت با حضور حامد محقق یک روز به یادماندنی را در کارگاه شعر و داستان نویسی سپری کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی، هنری اسدآباد همزمان با عید قربان و دهه امامت و ولایت با دعوت از حامد محقق شاعر جوان کودک و نوجوان به نقد و بررسی دو عنوان از کتاب " از خودم سوال می کنم  و  مادرم شانه به سر " پرداخت.
در این روز به یاد ماندنی که در پایان تابستان برای اعضا در کارگاه شعر و داستان نویسی صورت پذیرفت، شهلاشهبازی مربی ادبی مرکز ضمن تبریک ایام دهه ولایت و عید قربان به حاضرین خلاصه ای از بیوگرافی آقای محقق  و آغاز نوشتنش را برای اعضا بیان کرد. و در ادامه حامد محقق به بیان مراحل نوشتن و چگونگی علاقه مندی خود به این حوزه پرداخت و خطاب به اعضا گفت: هر پایانی را شروعی خوب و موفق برای رسیدن به اهداف خود بدانند و با مطالعه کتاب و درک و دانایی آنها روز به روز موفقیت جدیدی را برای خود رقم بزنند .
اعضا در ادامه نکته نظرات خود را درباره کتابهای آقای محقق بیان کردند و سپس چند نفر از اعضا کودک و نوجوان آثار شعر و داستان خود را قرائت نمودند . نشست ادبی "حکایت تابستان " با حضور بیش از 50 نفر از اعضا در مرکز اسدآباد با هدف آشنایی اعضا با زبان و قلم شاعران جوان و نیز جذب و نگهداشت آنها در مرکز اجرا شد .
در پایان مراسم  جوایز اعضا در مسابقه کتاب و کتابخوانی سال 94  و تعدادی کتاب از سوی این نویسنده به کودکان و نوجوانان اهدا شد.
ویژه برنامه " غذاهای خوشمزه ، کتاب های با مزه"عنوان برنامه دیگری بود که با حضور 100نفر از اعضا کودک و نوجوان برگزار شد . در این برنامه اعضا ابتدا کتابی را برگزیده و به امانت بردند و بعد از مطالعه آن یکی ازکاراکترهای کتاب را انتخاب نموده و با سالاد اولویه شخصیت مورد نظر را درست کردند و تزیین نموده ،  سپس غذا را روی میز چیدمان نموده و کتاب مورد نظر را کنار غذا معرفی کردند . هدف از اجرای این برنامه  علاوه بر افزایش میزان امانت کتاب توسط اعضا تشویق اعضا به مطالعه کتاب از طریق یک برنامه شاد و دوست داشتنی بود که با این اهداف برنامه بسیار مورد توجه و اقبال اعضا و خانواده ها قرار گرفت.