کسب رتبه برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در غنی سازی اوقات فراغت جوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به عنوان دستگاه برتر استان در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان همدان، برابر ارزیابی‌های صورت گرفته کانون پرورش فکری استان توانست رتبه برتر را به خود اختصاص داده از سوی استاندار همدان محمد ناصر نیکبخت مورد  تقدیر قرار گرفت.
استاندار همدان خطاب به مدیر کل کانون استان همدان سید محمد رضا جوادی با ارسال لوح تقدیر در قسمتی از این لوح آورده است ، غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با بهره گیری از آموزه‌های دینی و سبک زندگی ایرانی، اسلامی و استفاده از روش ها و برنامه‌های موثر ، نیاز محور و جذاب می تواند دستیابی به قله‌های پیشرفت و تعالی را برای آینده سازان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسریع و تسهیل نماید. در همین راستا برخود فرض می‌دانم ضمن تقدیر از تلاش و اهتمام جنابعالی کسب رتبه برتر دستگاه های اجرای در حوزه غنی سازی اوقات فراغت جوانان را تبریک عرض نموده، سلامت سعادت و توفیق روز افزونتان را از خداوند متعال مسئلت دارم.
گفتنی است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با دارا بودن 28مرکز فرهنگی هنری ثابت و 7کتاب خانه سیار روستایی و 3کتاب خانه پستی و یک واحد کتابخانه شهری در سطح استان در ایام تابستان با هدف بالا بردن میزان آگاهی و بینش کودکان و نوجوانان اقدام به برپایی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، مذهبی و علمی کرده بود.
سینما تئاتر کانون در شهر همدان نیز از دیگر مکان‌های کانون است که همواره با استقبال کودکان و نوجوانان مواجه می شود