نمایشگاه هنرهای تجسمی کودکان در محل اقامه نماز جمعه همدان برپا شد

نمایشگاه آثار برگزیده کودکان استان همدان در زمینه هنرهای تجسمی شامل نقاشی و خوشنویسی در حوزه های دینی و مذهبی همزمان با هفته ملی کودک در محل اقامه نماز جمعه همدان برپا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،نمایشگاه آثار برگزیده کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون استان همدان در زمینه هنرهای تجسمی شامل نقاشی و خوشنویسی در حوزه‌های دینی و مذهبی همزمان با هفته ملی کودک در محل اقامه نماز جمعه همدان برگزار شد.
لیلا السادات خوانساری کارشناس هنری کانون استان همدان در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 30 اثر برگزیده از میان آثار کودکان عضو مراکز کانون کودک و نوجوان استان همدان در حوزه های مذهبی و دینی در قالب خوشنویسی، نقاشی و عکس به نمایش گذاشته شده است.
وی افزود: در این آثار موضوع حقوق کودک و تربیت کودک در اسلام به تصویر کشیده شده و در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.
خوانساری ادامه داد: این نمایشگاه همزمان با دومین روز از هفته ملی کودک از ساعت 9 صبح تا پایان زمان اقامه نماز جمعه در حسینیه امام خمینی(ره) همدان دایر شد و کودکان و نوجوانانی که به همراه خانواده های خود در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شرکت می کنند از این نمایشگاه دیدن کردند.
کارشناس هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان افزود: برنامه های کانون در هفته ملی کودک با شعار 'کودکان تشنه اند' با محوریت موضوع های ادبی، هنری، علمی و مذهبی برای کودکان 6 تا 16 سال در 39 مرکز ثابت و سیار و پستی استان همدان اجرا می شود.

در حال حاضر کانون استان همدان دارای 39 مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان است که از این تعداد 28 مرکز ثابت، هفت کتابخانه سیار روستایی، یک واحد سیار شهری و سه کتابخانه پستی است