کد خبر: 261393
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
بازدید 3171
تجلیل از کودکان شهدای مدافع حرم همدان

همزمان با هفته ملی کودک از دو فرزند شهید محسن فانوسی مدافع حرم تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با هفته ملی کودک سید محمد رضا جوادی مدیر کل و جمعی از کارشناسان کانون استان همدان با حضور در منزل شهید مدافع حرم محسن فانوسی از فرزندان و خانواده شهید تجلیل کردند.
جوادی گفت: شهدا انسان‌های بودند که جلوتر از زمان خود زندگی می کردند و مدافع مکان‌های مطهر و ارزشمندی که در تاریخ ماندگار و سرشار از ارزش و اعتبار معنوی هستند .
وی اهداف اصلی تکفیری ها را بد نام کردن مسلمانان برشمرد و افزود: عزیزانی چون شهید والا مقام که از سرمایه های پر افتخار ایران عزیزمان هستند و ما آن ها را از دست داده ایم ، با این حال آن ها نتوانسته اند به اهداف شوم خودشان دست پیدا نمایند.
 شهید محسن فانوسی در سال 1359 متولد شده و در تاریخ 9/8/1394 در جنوب شهر حلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد . شهید والا مقام به عنوان تخریب چی در سپاه به عنوان گروه مهندسی 43 امام علی(ع) خدمت می کرد.
شهید محسن فانوسی دارای دوفرزند به نام های محمد مهدی کلاس چهارم ابتدایی و یک دختر دو ساله به نام فاطمه می باشد.
به گفته همکار و هم رزم شهید علی شاهمرادی آقا محسن بسیار انسانی با اخلاق و صبور بود . و با توجه به این که تخریب چی بود و مدام با انفجار و سختی کار مواجه بود اما همواره با اخلاق خوب و روی خوش با همکاران برخورد می کرد. ایشان از لحاظ کاری هم فردی بسیار متخصص و کارآمد بود و یک سال نیز به عنوان تخریب چی نمونه کشوری انتخاب شد.