نخستین جلسه کمیته کودک ونوجوان ستاد دهه فجر در همدان

نخستین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان ادارات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف فرهنگی در سالن کنفرانس کانون برگزار شد.
سید محمدرضا جوادی مدیر کل کانون و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان همدان ضمن عرض خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور اعضا کمیته، از انقلاب اسلامی بعنوان یک رخداد بزرگ ملی در تداعی کننده یک نقطه عطف در تاریخ کشور ایران نام برد و افزود: هر ساله ویژه برنامه‌هایی را در همین راستا با برنامه‌ریزی برای کودکان و نوجوانان در سراسر استان انجام می گیرد.
وی ایام الله دهه فجر را یک فرصت مناسب برای هماهنگی و برنامهریزی در خصوص تبیین ارزشهای انقلاب اسلامی و انتقال این ارزشها به کودکان و نوجوانان نام برد و خواستار استفاده از ابزار هنر، خلاقیت، مشارکت، شادی، نوآوری، اثرگذاری و فراگیر بودن برنامه‌های دهه فجر شد.
جوادی آشنا سازی کودکان و نوجوانان با ارمان های انقلاب اسلامی را یکی از اهداف اصلی کمیته کودک و نوجوان برشمرد و خواستار برنامه ریزی دقیق برای ایجاد فضایی شاد با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ایام دهه فجر شد.
مسوول کمیته کودک و نوجوان در ادامه خاطر نشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کشور ایران در اوج اقتدار و افتخار به کشوری قدرتمند  در منطقه تبدیل شده است.
در ادامه نمایندگان،معاونت فرهنگی شهرداری،اداره ارشاد اسلامی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد امام(ره)، کتابخانه‌های عمومی، حوزه هنری، کارشناسان ستادی و مسوولین کمیته های 9گانه شهرستانی به ارائه نقطه نظرات در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.
جلسه فوق پنجم دی ماه در سالن کنفرانس برگزار شد.