معرفی شخصیت چهره های انقلابی در ایام الله دهه فجر در همدان

سید محمد رضا جوادی خبر معرفی شخصیت چهره های انقلابی در ایام الله دهه فجر در مراکز کانون استان همدان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین جلسه کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور نمایندگان دستگاههای مختلف فرهنگی در سالن کنفرانس کانون برگزار شد
سید محمدرضا جوادی در جلسه هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بازسازی و معرفی شخصیت چهره های انقلابی و ایام برای جامعه هدف در حوزه کودک و نوجوان انجام می گیرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان ادامه داد: امسال همزمان با دهه فجر در این کمیته برنامه‌ها با هدف ایجاد شناخت و بصیرت در میان کودکان و نوجوانان در خصوص اهداف عالیه انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
مهدی اخوان معاون مدیر کل فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیته کودک و نوجوان از جمله کمیته‌های فعال استان است که هر ساله با برنامه ریزی مناسب فعالیت های خوبی در راستای انتقال مفاهیم انقلاب به کودکان و نوجوان انجام می نماید.
وی به الزامات برنامههای امسال دهه فجر اشاره کرد و افزود: برنامه‌های امسال باید در راستای عمومیت، فراگیری، خلاقیت و نوآوری حرکت کند.
محمد مهدی روحی کارشناس مسوول ستاد دهه فجر انقلاب استان در جلسه هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه باید در این ایام یک فرهنگ غنی در جامعه احیا شود، افزود: باید سعی شود در برنامهها روحیه شادی و نشاد برای کودکان و نوجوانان ایجاد شود.
در ادامه ، نماینده کمیته امداد امام(ره)، کتاب‌خانه‌های عمومی، حوزه هنری، معاون فرهنگی شهرداری، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل ارشاد اسلامی وکارشناسان ستادی و مسوولین کمیته‌های 9گانه شهرستانی به ارایه نقطه نظرات و برنامه ها در حوزه کودک و نوجوان پرداختند.