مسابقه نقاشی کودکان در آستانه نیمه شعبان در تالاب شیرین‌سو

کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی، هنری شیرین‌سو تصاویری با موضوع نیمه شعبان و محیط زیست خلق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان مرکز فرهنگی، هنری شیرین‌سو مسابقه نقاشی با موضوع نیمه شعبان و محیط زیست را با حضور بیش از 160 کودک و نوجوان در تالاب شیرین برگزار کرد.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان هدف از برگزاری این مسابقه را شناخت بیشتر کودکان و نوجوانان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) و آشنایی این قشر با محیط زیستو منابع طبیعی عنوان کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگرفته از اصول عالیه نظام تعلیم و تربیت و آموزش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که در یک چهارچوب ارتباط داوطلبانه با گروه هدف کودکان و نوجوانان 6 تا 17 سال مسئولیت ایجاد رشد و بالندگی در بین کودکان و نوجوانان را دارا می باشد .
سید ایوب موسوی بخشدار شهر شیرین سو با ابراز خرسندی از اجرای این برنامه جذای برای کودکان و نوجوانان، بر نقش کانون پرورش فکری در تربیت کودکان برای نسل آینده کشور تاکید کرد و افزود: کودکان و نوجوانان مهمترین جامعه هدف برای سرمایه گذاری آینده کشور هستند که در همین راستا فعالیت‌های فرهنگی، هنری کانون تاثیر بسزایی می تواند داشته باشد.
 پیمان زرین، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کبودراهنگ نیز با تشکر از حضور کودکان و نوجوانان در تالاب شیرین سو و فرهنگ سازی جهت سالم نگه داشتن محیط زیست با استفاده از ابزار هنری خاطر نشان کرد: گونه های متنوع پرندگان کنار آبزی، تالاب های شیرین سو و آق گل استان همدان را برای گذراندن روزهای بهاری انتخاب کرده اند.
احسان صدفی معاون شهردار، نادر کرمی عضو شورای شهر کبودرآهنگ، حسین علی حاج کبیر رئیس آموزش و پرورش شرین سو، ریاست اداره برق و گاز ، رئیس جهاد کشاورزی و فرماندهی نیروی انتظامی از دیگر حاضرین در این مراسم بودند که در پایان از تمامی کودکان و نوجوانان با اهداء بسته فرهنگی تقدیر شد.

گفتنی است،  این مسابقه روز  چهار شنبه 21 اردیبهشت ماه در تالاب شیرین سو از توابع شهرستان کبودرآهنگ در استان همدان برگزار شد