مشارکت کانون در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با نهاد کتابخانه‌های عمومی همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی، هنری چهل گانه کانون استان همدان در برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی حضوری فعال دارند.
سید محمد رضا جوادی مدیر کل کانون استان همدان در این باره خاطر نشان کرد: اعضا مراکز کانون استان در بخش مسابقه این جشنواره در گروه سنی کودک در نقاشی به تصویر سازی از کتاب 10 قصه از امام رضا خواهند پرداخت.وی افزود: در بخش معرفی کتاب نیز با تهیه فایل ویدیویی به معرفی کتاب مورد نظر می پردازند.
جوادی اظهار داشت: در بخش نوجوان نیز اعضا مراکز کانون پرورش فکری با استفاده از منبع مطالعاتی و تکمیل پاسخنامه‌های ارسالی از دبیرخانه جشنواره حضوری فعال برای شرکت در این جشنواره خواهند داشت.
گفتنی است داوری آثار کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این جشنواره توسط هیات دواری که از کارشناسان کانونی می باشد صورت خواهد گرفت و آثار در فرم هایی با کد اختصاصی مربوط به کانون به دبیرخانه اصلی جشنواره ارسال خواهد شد.
مراکز کانون تا 16 خردادماه فرصت دارند آثار کودکان و نوجوانان را برای شرکت در جشنواره به دبیرخانه جشنواره واقع در میدان باباطاهر ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایند.