کد خبر: 272020
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
بازدید 1195
آشنایی اعضا با فعالیت‌های پلیس

اعضا مرکز فرهنگی، هنری کبودرآهنگ با فعالیت‌های پلیس کلانتری شماره 11 کبودرآهنگ آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان،اعضا مرکز فرهنگی، هنری برای بازدید و آشنایی بیشتر از وظایف نیروی انتظامی و پلیس ناجا از کلانتری شماره 11 شهرستان بازدید کردند و با وظایف پلیس آشنا شدند.
جناب سروان روح الله مبرا ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به ارائه تعریفی از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پرداخت و بیان کرد: پلیس ایران در سال 1370 خورشیدی از ترکیب شدن شهربانی جمهوری اسلامی ایران، ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران و کمیته انقلاب اسلامی به وجود آمده و در حال حاظر بطور رسمی نیروی اصلی مسوول حفظ امنیت داخلی ایران است.
وی در ادامه استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی، مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با هرگونه خرابکاری ،تروریسم ،شورش ، مبارزه با قاچاق،دستگیری مجرمین و متهمین.، تامین امنیت تمامی شهروندان و .. را از وظایف پلیس نام برد.
سروان روح الله مبرا اظهار کردند: هدف از تشکیل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهارچوب این قانون در قلمرو کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد.
وی از بچه ها خواست که در این راه برای موفقیت هرچه بیشتر پلیس با ماموران پلیس همکاری کرده و هر مشکل و مورد مشکوکی که برای خود یا اطرافیانشان پیش آمد بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفته تا ماموران وظیفه شناس پلیس سریعا اقدام نمایند.