کد خبر: 272057
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
بازدید 551
جشن امامت و ولایت  "  طلوع در غدیر  "

برگزاری مراسم جشن غدیرو اختتامیه کلاسهای تابستانی با حضور اعضا و والدین

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت عید سعید غدیر خم مراسم جشنی با حضور اعضا و والدین آنها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهار برگزار شد .
در این مراسم که همزمان با اختتامیه کلاسهای تابستانی بود برنامه های مختلفی از جمله اجرای نمایش تئاتر اعضای تابستان ، کارگاه کارت پستال سازی ویژه غدیر با حضور مادران و دختران و نمایشگاهی از آثار اعضا در کارگاههای تابستان در بخشهای نقاشی ، سفال ، کاردستی و خوشنویسی برپا شد .
راضیه محمدی سرپرست کانون پرورش فکری بهار هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت این اعیاد ، معرفی واقعه غدیر، و تقدیر و سپاس از اعضایی که در طول تابستان حضور فعالی داشته اند ، عنوان کرد .
 در ادامه محمدی گفت : در این برنامه تلاش شد تا ماحصل زحمت اعضا و مربیان که با وجود گرما حضوری پرنشاط و مفید داشته اند به والدین نشان داده شود تا والدین استعداد فرزندانشان را شناخته و به امید خدای بزرگ دربارور کردن و شکوفا کردن این استعداد کوشا باشند.
 درخلال این مراسم کارگاه کارت پستال سازی ویژه غدیر با حضور مادران و دخترانشان برگزار شد . اعظم کیانی مربی فرهنگی کانون بهار هدف از برگزاری این کارگاه را توانمند سازی والدین در جهت غنی کردن اوقات فراغت فرزندانشان عنوان کرد .
وی افزود : اگر والدین علایق و توانایی فرزندان خود را بشناسند و سعی کنند با اجرای فعالیتهای هنری همراه و همگام با فرزندان خود در جهت غنی کردن اوقات فراغت آنها گام بردارند ، زمان سپری شدن در فضای مجازی قطعا کمتر خواهد بود و در عوض فرزندان در کنار خانواده لحظات خوب ، خوش و مفیدی خواهند داشت .
در پایان این مراسم والدین از نمایشگاه دیدن کردند.