کد خبر: 268861
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
بازدید 1335
از نیروهای نگهبانی و امور نقلیه‌ی کانون استان تجلیل شد

با توجه به اهمیت ارج نهادن به نیروهای پرتلاش نگهبانی و امور نقلیه‌ی کانون، طی نشستی با حضور مدیرکل کانون، از این عزیزان تجلیل شد<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، از نیروهای نگهبانی و امور نقلیه‌ی کانون با حضور عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان، طی نشستی، تجلیل شد.
عباسعلی دانافرمدیرکل کانون استان، ضمن تبریک فرارسیدن ماه رمضان گفت: ماه رمضان، ماه تلاوت قرآن است و بنا به فرمایش حضرت امام رضا (ع) تلاوت یک آیه از قرآن در این ماه برابر با ختم کل قرآن است. لذا ماه رمضان ماهی است که وقتی ارتباط با خدا صمیمی‌تر و نزدیک است دلمان مهربان‌تر می‌شود و می‌توان با هم مهربان بود.
وی ادامه داد: در این ماه، فرصت مغتنمی است که برای هم دعاکنیم واز لحظه‌لحظه اش، بهره ی کافی و وافی را ببریم .ماهی که، نفس کشیدن درآن، اگر با اخلاص باشد خود عبادت به شمار می‌رود وامید آن‌که خداوند توفیق بندگی بهترو بیشتر به ما عطا فرماید.
مدیرکل کانون استان یزد خطاب به همکاران نگهبان اظهار داشت: شما معمولاپیشانی کار هستید و هیچ کاری اتفاق نمی افتد جز همت و تلاش شما و کمتر نامی از شما هست لذا به دنبال فرصتی بودیم از شما سه نگهبان بزرگوار کانون تقدیرکنیم. شما که یار تنهایی های کانون هستید، آن جایی که وقتی اداره، کارش تمام می‌شود وهمکاران محل کار را ترک می کنند، کار شما به عنوان نگهبان شروع می‌شود وچه شب‌هایی را که در شرایط سرد و گرم گذرانده اید و حافظ امکانات و اموال کانون بوده وهستید.
وی خطاب به رانندگان افزود: دوستان نقلیه نیزهمیشه آماده به کار، چه در بیابان ، چه در خیابان، همیشه در راه‌های دورو نزدیک، همراه و هم‌دل بوده و هیچ مأموریتی به سر انجام نمی رسد، مگر همدلی و همراهی شما بزرگواران.
دانافر در پایان، از معاون اداری مالی، حراست، کارشناس پشتیبانی کانون که در بحث امورات نگهبان‌ها ورانندگان تلاش وافر دارند،تشکر کرد.
 
گفتنی است درپایان این نشست یک ساعته،ضمن اهدای لباس‌های یک دست ارسالی از ستاد به نگهبان‌های اداره کل، از این عزیزان و رانندگان نیز با اهدای لوح تقدیرو هدیه‌ای به رسم یادبود تجلیل شد.
.