کد خبر: 269246
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
بازدید 1092
تمدید یک‌ساله‌ی تفاهم نامه‌ی کانون و دانشگاه آزاد اسلامی یزد

طی نشستی با حضور عباسعلی دانافر مدیر کل کانون استان یزد و معصومه‌طباطبایی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد تفاهم نامه‌ی همکاری در حوزه‌ی رباتیک تمدید شد <BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در این نشست، عباسعلی دانافر مدیر کل کانون استان ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی یزد، در جهت گسترش فعالیت رباتیک ویژه‌ی کودکان و نوجوانان و فراهم نمودن فضا، امکانات ومدرسین متخصص گفت: یکی از فعالیت‌های کانون، فعالیت در حوزه‌ی علمی است و با توجه به علاقه‌ی اعضای نوجوان به ویژه اعضای نوجوان پسر به رباتیک، گسترش چنین فعالیت‌هایی در مراکز باعث جذب و پایدارسازی اعضا می‌شود و نیز ایجاد زمینه برای حضور در مسابقات، باعث رشد و شکوفایی خلاقیت آن‌ها و کسب تجارب ارزنده می‌شود وخوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی این مهم را نیز، با حمایت ازتیم‌های اعزامی کانون به مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، به خوبی نشان داده است.
معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: کانون و دانشگاه علاوه بر فعالیت‌های رباتیک، در حوزه‌های دیگری نیز می‌توانند همکاری داشته باشند. با توجه به این که مدارس سماء زیر مجموعه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی هستند باید شرایطی فراهم شود تا دانش آموزان این مدارس، از فعالیت‌های کانون بهره‌مند شوند.
 وی افزود:دانشگاه آزاد، آمادگی خود را جهت سایر مراودات فرهنگی با کانون اعلام نموده و از برنامه‌های کانون در حوزه کودکان ونوجوانان با روی باز استقبال می کند.
در ادامه در رابطه با کانون زبان، تشکیل کلاس‌های زبان خارجی در دانشگاه با مسوولیت و نظارت کانون، ایده‌ها و برنامه‌های جدید به منظور فراگیر نمودن فعالیت رباتیک درمراکز و جذب اعضای مستعد و برپایی المپیاد استانی رباتیک بحث و تبادل نظر شد.
در پایان تفاهم‌نامه‌ی جدید، به مدت یک سال دیگرتمدید، وتوسط مدیرکل کانون استان و ریاست دانشگاه آزاد اسلامی یزد به امضاءرسید.