کد خبر: 269571
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
بازدید 1016
"بوی‌گل بوی‌خدا" بیست ساله شد

بیستمین ویژه‌برنامه‌ی "بوی‌گل بوی‌خدا" جشن رمضان مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک یزد،باحضور مسوولین، اعضا و خانواده‌ها برگزار شد<BR>

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، بیستمین ویژه‌برنامه‌ی "بوی‌گل بوی‌خدا" جشن رمضان مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک یزد با حضور عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان، اعضا و خانواده‌ها، با برنامه‌های شاد و متنوع، عصر 29 رمضان 1438 در سالن الماس تالار فرهنگیان یزد برگزار شد.
دانافر مدیرکل کانون استان گفت:بسیار خوشحالیم که برنامه‌ی معنوی و الهی بوی گل بوی خدا، بیستمین سال خود را پست سر می‌گذارد و جا دارد از خانم قیصری مسوول مرکز شماره یک یزد و مربیان خوش ذوق و اعضای مرکز تشکر کنم که این برنامه را به این خوبی به اجرا در آورده و همه ساله روبه رشد است.
وی ادامه داد: این برنامه یک ویژگی خاص دارد که از ابتدا تا انتهایش خود بچه‌ها اداره می کنند و یک برنامه‌ی خود جوش و کاملا عضو محور است که تلاش آن‌ها برکسی پوشیده نیست و من به آن ها خدا قوت و دست مریزاد می گویم.
قرائت قرآن توسط مصطفی طحانی (گروه‌سنی د)، ترجمه‌ی آیات قرائت شده توسط امید شاکری (گروه‌سنی ج)، شعرخوانی طنز توسط عباس دلدل و امین ادهمی(گروه‌سنی د)، استنداپ کمدی توسط سعید ابویی(گروه‌سنی د)، قرائت اثر ادبی توسط اعضای ادبی، نرگس قائمی زاده و مهنوش تسبیح‌زاده (گروه‌سنی د)، خوانندگی توسط عضوارشد محمد طحانی با سرودی به نام "نفس‌های‌عاشق" در وصف امام زمان (عج)، معرفی آداب و رسوم رمضان توسط فاطمه ناظمیان(گروه‌سنی د)، آواز توسط محمد‌مهدی دریاباز(گروه‌سنی ج)،اذان توسط سعید غلام‌زاده (گروه سنی ج)از برنامه‌هایی بود که اعضا با شورو اشتیاق زیادی به اجرای برنامه پرداختند.ضمن این که اقلیما رازقیان عضو( گروه سنی ه) مجری برنامه بود.
یکی از برنامه‌های بسیار زیبا در این مراسم سفره‌ی صلوات بود که توسط حجت‌الاسلام مصطفی آیت‌اللهی یکی از چهره‌های فرهنگی و تاثیرگذار یزد، توضیحات لازم ارائه شد و هرکدام از حاضرین براساس حاجتی که دارند، نیت نموده تا تسبیح به دست، برمحمد وآل محمد صلوات بفرستند.
سفره‌ی صلوات، سفره‌ای ساده با نان و پنیروخرما و نخود مشکل گشا است که به بهانه‌ی آن، افراد با همت و همدلی هم، ختم صلوات می‌گذارند و براساس اعتقادی که دارند و تاثیراتی که صلوات دارد حاجت خود را نیز می‌گیرند.
در پایان مراسم از حجت‌الاسلام آیت‌اللهی به خاطر همراهی‌ها و مساعدت‌های همیشگی با کانون با اهداء لوح تقدیر به امضای مدیر کل کانون استان، تجلیل شد.
در نهایت ضیافت سفره‌ی افطار با حضور اعضا و خانواده‌ها پایان‌بخش برنامه‌ها بود.