فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون هم‌زمان با راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور هم‌زمان با راه‌پیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن با برپایی ایستگاه نقاشی این روز را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر شهرستان چالدران استان آذربایجان غربی ایستگاه نقاشی و شعار نویسی در مسیر راه‌پیمایی این شهرستان برگزار کرد.
در این برنامه که با حضور احمدرضا قلی پور فرماندار چالدران، امام جمعه و اعضای ستاد دهه‌ی فجر استان برگزار شد فرماندار چالدران در بازدید از ایستگاه نقاشی 22 بهمن گفت: فعالیت‌های کانون همواره متفاوت و سازنده است.
قلی پور در این برنامه به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به 34 نفر از شرکت کنندگان این ایستگاه که بهترین نقاشی را ارایه کردند هدایایی به رسم یادبود از طرف کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه‌ی فجر چالدران اهدا کرد.
گفتنی است مرکز فرهنگی‌ هنری کانون چالدران طی روزهای مبارک دهه‌ی فجر با اجرای فعالیت‌های مختلف نظیر برگزاری جشن تولد سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و نمایشگاه آثار اعضا شامل نشریه دیواری، کاردستی و نقاشی این روزها را گرامی داشت.
استقبال از ایستگاه نقاشی کانون کردستان در مسیر راه‌پیمایی 22 بهمن
ایستگاه نقاشی کانون کردستان که در این استان قبل از شروع راه‌پیمایی برپا شده بود مورد استقبال کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی قرار گرفت.
در این برنامه مربیان مراکز فرهنگی هنری شهرستان سنندج با برپایی ایستگاه نقاشی در طول مسیر راه‌پیمایی 22 بهمن از کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم استقبال کردند.
بر اساس این گزارش، دف‌نوازی اعضا، قطعه ادبی، سرود و قصه‌گویی نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که با همکاری برنامه کودک سیمای مرکز کردستان در محل تجمع اولیه راهپیمایی 22 بهمن به اجرا در آمد.
مربیان، کارکنان و اعضای مراکز کانون استان کردستان امسال نیز، همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در آیین راه‌پیمایی 22 بهمن میثاقی دوباره با همه خوبی‌ها بستند.
ایستگاه نقاشی کانون استان اردبیل با استقبال کم سابقه خانواده‌ها روبرو شد
کانون استان اردبیل در روز 22 بهمن با برپایی ایستگاه نقاشی به استقبال کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان رفت.
بیش از 500 اثر نقاشی حاصل تلاش کودکان در ایستگاه نقاشی بود که تعدادی از نقاشی‌ها انتخاب و به صاحبان آن‌ها جوایزی اهدا شد.
مربیان، کارکنان و اعضای مراکز کانون استان اردبیل در سی و چهارمین سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی، همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در آیین راه‌پیمایی 22 بهمن میثاقی دوباره با همه خوبی‌ها بستند.
1500 کودک بیرجندی در ایستگاه نقاشی "کودک و انقلاب " نقاشی کشیدند
کانون استان خراسان جنوبی، به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ‌ایستگاه نقاشی "کودک و انقلاب" با همکاری بهزیستی در پارک وحدت بیرجند در حاشیه راه‌پیمایی 22 بهمن برگزار کرد.
بیش از 1500 کودک بیرجندی با حضور در ایستگاه نقاشی کودک و انقلاب در کنار بزرگ‌ترها تصاویر زیبایی از جشن‌های دهه فجر و روزهای انقلاب را به تصویر کشیدند و یک‌بار دیگر خاطره راه‌پیمایی 22 بهمن را در ذهن کودکانه‌شان ثبت کردند تا سال‌های بعد با افتخار از آن یاد کنند.
ایستگاه نقاشی "کودک و انقلاب" با هدف زنده نگهداشتن خاطره انقلاب در ذهن کودکان و آشنایی آنان با آرمان‌های انقلاب برگزار شد و با استقبال پرشور کودکان و دانش‌آموزان روبه رو شد.
حضور به یاد ماندنی کودکان و نوجوانان استان البرز در روز 22 بهمن
کانون استان البرز، روز 22 بهمن همزمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، با برپایی غرفه‌ای به اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی پرداخت که مورد استقبال بی‌نظیر کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان قرار گرفت.
صفی‌اله رمضانخانی رییس کمیته کودک ونوجوان ستاد گرامی داشت ایام اله دهه فجر استان البرز در این روز در پیامی از حضور کودکان ونوجوانان قدردانی کرد.
همراهی هنرمندانه کانون استان قزوین باراه‌پیمایی 22بهمن
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان قزوین با برپایی غرفه نقاشی در راه‌پیمایی 22بهمن شرکت کرد.
در این غرفه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راه‌پیمایی با موضوع "انقلاب و بچه ها" نقاشی کشیدند و پیام‌های خود را برای همه حماسه سازان انقلاب نوشتند.
غرفه کانون با توجه به فعالیت هنری و فرهنگی ویژه خود مورد توجه ویژه خانواده‌ها و مسوولان قرارگرفت.
حضور کانون استان خراسان رضوی در راه‌پیمایی 22 بهمن
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان رضوی همزمان با برگزاری راه‌پیمایی با شکوه 22بهمن با برگزاری ایستگاه نقاشی در مسیر راه‌پیمایی حضوری پر رنگ داشت.
بر اساس این خبر، در این روز به یاد ماندنی کارکنان و مربیان کانون ضمن حضور در کنار جمعیت میلیونی استان اقدام به برپایی ایستگاه نقاشی کردند.
در این برنامه ایستگاه نقاشی متری، به متراژ حدود50 متر برپا شد که در آن کودکان و نوجوانان در کنار والدین خود اقدام به ثبت وقایع راه‌پیمایی کردند.
گفتنی است در سبزوار نیز ایستگاه نقاشی متری با همکاری کانون و شهرداری سبزوار برپا شد که با استقبال بسیار خوب مردم همراه شد و سیدمجتبی صدر مشاور مدیر عامل کانون در امور استان‌ها نیز مهمان این غرفه بود.
همچنین کانون خراسان رضوی به عنوان مسوول کمیته کودک و نوجوان استان بیش از 214 برنامه برای کودکان و نوجوانان دراستان همزمان با این ایام اجرا کرده است.
ایستگاه نقاشی کودکان و انقلاب اسلامی در رشت مورد استقبال قرار گرفت
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان به مناسبت بیست و دوم بهمن روز بهار انقلاب، ایستگاه نقاشی کودکان و انقلاب و نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی برپا داشت.
کودکان و نوجوانان در روز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود در راه‌پیمایی بیست و دوم بهمن نقش آفرینی کردند و با آرمان‌های امام(ره) و انقلاب اسلامی، پیمانی دوباره بستند.
نقی علیزاده مدیر کانون استان گیلان و مسوول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌ی فجر این استان در پیامی از حضور آگاهانه و حماسی همه‌ی مردم به‌ویژه کودکان و نوجوانان گیلانی در راه‌پیمایی بیست و دوم بهمن، تشکر و قدردانی کرد.
کانون استان گیلان، علاوه بر برپایی ایستگاه نقاشی " کودکان و انقلاب "، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی کانون با تخفیف ویژه در روز 22 بهمن برپا کرد.
هم‌چنین کودکان و نوجوانان شرکت کننده در ایستگاه نقاشی "کودکان و انقلاب" خود را با پرچم سرافراز ایران اسلامی آراسته کردند. این ایستگاه و نمایشگاه با همکاری اداره پست در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار شد.
در راه‌پیمایی 22 بهمن، علاوه بر سخنرانی و تکرار شعارهای انقلابی، سرود " همسرایان فجر " با حضور 1357دانش‌آموز از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان اجرا شد.