جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور کودکان و نوجوانان اصفهانی برگزار شد

به همت کمیته کودک نوجوان ستاد دهه فجر استان اصفهان سی و چهارمین سالگرد جشن با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این مراسم که با حضور گسترده و پرشور کودکان و نوجوانان همراه بود سیدحامد عسگری‌فر مسوول کمیته کودک و نوجوان استان اصفهان طی سخنانی بر اهمیت بازخوانی وقایع انقلاب برای کودکان و نوجوانان تاکید کرد.
مدیر کانون استان اصفهان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی توسط جوانانی صورت گرفت که امام راحل در سال 42 آن‌ها را سربازان انقلاب دانسته بود و امروز نیز کودکان و نوجوانان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی به شمار می‌آیند.
عسگری‌فر از کودکان و نوجوانان دعوت کرد تا به همراه خانواده‌های خود با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از غرفه‌ی کمیته کودک و نوجوان بازدید کنند.
شعر خوانی توسط یکی از اعضای دختر مرکز شماره 6 کانون اصفهان، اجرای سرود، دکلمه خوانی و اجرای نمایش اعضای کانون از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
در پایان این جشن، نیز مسابقه حضوری برای کودکان و نوجوانان حاضر در برنامه برگزار شد.
 
برگزاری مسابقه نقاشی در کتاب‌خانه پستی نجف آباد
کتاب‌خانه پستی نجف آباد به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و با همکاری واحد کارشناسی فرهنگی و هنری استان اصفهان، اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی ویژه اعضای کتاب‌خانه پستی کرد.
این مسابقه با موضوع‌های "محیط پیرامون"، "یک صحنه از مراسمی که در روستای شما برگزار می‌شود"، "گردش در روستا"، "بازدید همراه خانواده از یک امامزاده در اطراف روستا"، "بازدید از یک بنای قدیمی روستا"، "مراسم دهه فجر در روستا" برگزار شد.