تاکید عضو هیات مدیره بر لزوم ارتباط بیشتر کانون و آموزش و پرورش

عضو هیات مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر لزوم ارتباط بیشتر میان کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل کانون، حجت الاسلام  محمد‌جواد حاج‌علی‌اکبری در جریان بازدید از فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون بجنورد در استان خراسان شمالی گفت: تلاش‌های خوبی در بخش فرهنگی در خراسان شمالی صورت گرفته اما به شان و جایگاه کودکان باید بیش از این توجه شود و امیدواریم مسوولان اجرایی استان هر چه سریع‌تر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان را در زمینه فضاهای فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان پیگیری و اجرا کنند.
وی ضمن ارزیابی محصولات فرهنگی کانون افزود: تولید محتوای محصولات فرهنگی در آموزش و پرورش می‌تواند بر عهده کانون پرورش کودکان و نوجوانان قرار گیرد تا شاهد ارتباط  بیشتر و نزدیک‌تر میان این دو سازمان برای کمک به رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان در سراسر کشور اسلامی باشیم.
عضو هیات مدیره کانون کشور در ادامه این بازدید به اهمیت شکل‌گیری شخصیت فردی کودکان اشاره کرد و اظهار داشت: شخصیت صحیح کودکان با اشاعه سبک زندگی اسلامی محقق خواهد شد چرا که الگوپذیری در دوران کودکی از سایر زمان‌های دیگر بهتر صورت می‌گیرد.
وی در پایان از برگزیدگان گروه نمایش "بچه همه" به کارگردانی زهرا یزدانی که موفق به کسب رتبه برگزیده جشنواره منطقه‌ای عروسکی اردبیل شده بود تجلیل به عمل آورد.