کد خبر: 223795
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۴
فراخوان سومین مسابقه تصویرگران عاشورایی منتشر شد

شیوه‌نامه شرکت در سومین مسابقه تصویرگران عاشورایی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع‌های "محرم در آداب و رسوم بومی و محلی" و "کودک، نوجوان و عاشورا" در 4 بخش "عکاسی"، "نقاشی"، " ادبی" و "قصه‌گویی" برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان کودکان و نوجوانان 7 تا 18 سال و مربیان مراکز کانون می‌توانند آثار خود را تا پایان آذر 92 به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.
این مسابقه با هدف تغییر نگرش سنتی به علمی در مسایل دینی و مذهبی به ویژه  محرم و عاشورا و ماندگاری و تأثیرگذاری درونی بیشتر در کودکان و نوجوانان توسط کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.
با توجه به شرایط اعلام شده در فراخوان، علاقه‌مندان به هنرعکاسی می‌توانند تا 10 قطعه عکس را در قالب لوح فشرده و فرمتjpeg  و بدون ویرایش ارسال کنند.
در بخش نقاشی آثار با تکنیک آزاد در اندازه A3 و در مسابقه ادبی ( شعر و قطعه ادبی) ارسال 3 اثر با خط خوانا و تایپ شده الزامی است.
 مسابقه قصه‌گویی ویژه خانواده‌ها و افراد بالای 18 سال باید قصه‌ها به صورت صوتی یا تصویری ضبط و در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه به نشانی: استان گلستان، شهرستان گنبدکاووس، بلوار دانشجو پارک شهید فهمیده، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند.