استقبال گسترده رسانه‌ها از یازدهمین جشنواره کودک و نوجوان

با ارسال بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره ملی مطبوعات و خبرگزاری‌های کودک و نوجوان، اهالی رسانه استقبال گسترده‌ای از یازدهمین دوره‌ی این جشنواره به عمل آورده‌اند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دبیر این جشنواره از استقبال گسترده‌ی رسانه‌های کشور به این جشنواره خبر داد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار اثر به دبیرخانه جشنواره  ارسال شده است.
قاسم عزیزاده گرجی افزود: از سوی  مطبوعات و رسانه‌های مجازی کشور، تاکنون، تعداد دو هزار و 580 اثر به دبیرخانه ارسال شده و تعداد 514 اثر نیز از سوی اشخاص حقیقی فعال در حوزه‌ی رسانه ی کودک ونوجوان به دبیرخانه رسیده است.
وی تصریح کرد: آثار رسیده به دبیرخانه در سه بخش فنی و حرفه‌ای، موضوعی و بخش آزاد مورد داوری قرار خواهد گرفت.
دبیر جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان در خصوص بخش‌های این جشنواره  اظهار داشت: آثار رسیده در بخش‌های خبر، تیتر، مصاحبه و گفت‌وگو، سرمقاله و یادداشت، گزارش، عکس، طرح گرافیکی، طنز و داستان نویسی تالیفی تقسیم‌بندی شده است .
وی از دیگر بخش‌های این جشنواره به چند ‌رسانه‌ای‌ها، پادکست، بازی، بخش موضوعی و بخش آزاد اشاره کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از پدیدآورندگان آثار برتر در زمینه کودک و نوجوان و در حوزه‌ی مطبوعات، نشریّات علمی و تخصّصی، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی فعّال سراسر کشور شکل گرفته است.
گرجی با اشاره به استقبال رسانه‌ها از این جشنواره، مهلت تمدید جشنواره ملی مطبوعات کودک و نوجوان را تا 30 دی عنوان کرد و اظهار داشت: جشنواره سراسری مطبوعات و خبرگزاری‌ها و رسانه‌‌های مجازی کودک و نوجوان، اسفند ماه امسال در ساری برگزار می‌شود.

مازندران، نخستین‌بار میزبان یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات و نخستین جشنواره رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان کشور شده است.
گفتنی است: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت در این جشنواره به نشانی اینترنتی www.kpf-mazandaran.ir  مراجعه کنند.