انتشار فراخوان اولین مسابقه‌ منطقه‌ای عکس «کانون مهربانی» در کردستان

فراخوان اولین مسابقه‌ی منطقه‌ای عکس با عنوان «کانون مهربانی» از سوی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه در دو بخش مربیان و کارکنان کانون(بدون محدودیت سنی و پُست سازمانی) و اعضای مراکز در 3 گروه سنی (7 تا 9)، (10تا12) و (13 تا 16) سال برگزار خواهد شد.
 بر اساس این گزارش علاقه‌مندان به هنر عکاسی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، لرستان و ایلام می‌توانند آثار خود را با موضوع مراکز فرهنگی هنری کانــون به دبیرخانه این مسابقه در کانون کردستان ارسال کنند.
 به گفته‌ی برگزار کنندگان، این برنامه با هدف بسترسازی در زمینه ثبت و ارزش‌گذاری فعالیت‌های مراکز فرهنگی‌هنری کانون با استفاده از رسانه فراگیر عکس، شناسایی و تقویت توانایی علاقه‌مندان هنر عکاسی در کانون و مستند سازی و ایجاد آرشیو هنری، طراحی ‌شده است
بر این اساس هر شرکت کننده آزاد است تا 3 قطعه عکس یا یک مجموعه 3 تا 8 فریمی با موضوع مشخص را با کیفیت مناسب به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.
هم‌چنین کیفیت آثار باید مناسب و در قالب لوح فشرده با وضوح dpi300  رنگی یا سیاه وسفید با فرمت jpg باشد.
ویرایش عکس‌ها محدودیتی ندارد، اما نباید به مرزهای گرافیک نزدیک شود.
شرکت‌کنندگان می‌توانند تا پایان مرداد 93 آثار خود را به همراه نام عکاس و شماره عکس ارسالی (از 1 تا 3 به صورت لاتین) به نشانی: سنندج‌ـ خیابان طالقانـی‌ـ خیابان ورزش‌ـ جنب پارک نسیم، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان واحد کارشناسی هنری ارسال کنند.
 علاقه‌مندان برای آگاهی بیشتر از شیوه برگزاری و شرایط شرکت در مسابقه می‌توانند با شماره‌های 08712255060و  08712271154 واحد کارشناسی هنری کانون کردستان تماس بگیرند.