کودکان و نوجوانان را با شخصیت حضرت علی(ع) آشنا کنید

امام جمعه سلطانیه در استان زنجان با حضور در بین 75 عضو مرکز فرهنگی هنری کانون این شهرستان، بر ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت حضرت علی(ع) تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نوری ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین کودکان و نوجوانان پاک و بی آلایش مرکز سلطانیه، روز شهادت حضرت علی(ع) را تسلیت گفته و بر اهمیت روزه و روزه داری تأکید کرد و با نقل دو داستان کوتاه از حضرت امام علی(ع) به تشریح شخصیت و مقام این امام همام پرداخت.
نوری همچنین از محیط شاد، پر شور و نشاط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و از فضاسازی‌های زیبای آن تمجید و از مسوول مرکز قدردانی کرد.
علی رضا ربیعی رییس آموزش و پرورش این شهرستان نیز ضمن ابراز خرسندی از شرکت در برنامه‌های کانون، از محیط شاد کانون بسیار استقبال و اعلام آمادگی کرد تا با همکاری آن اداره دانش‌آموزان بیشتری در برنامه‌های فرهنگی هنری کانون حضور پیدا کنند.بر همین اساس مربی مسوول مرکز فرهنگی و هنری کانون سلطانیه نیز توضیح داد هم زمانی ماه خوب خدا با تابستان و فصل اوقات فراغت، به کودکان و نوجوانان این فرصت را می‌دهد تا همراه بزرگ‌ترهایشان از برکات این ماه بهره‌مند شوند.
سهیلا بهرامی ضمن دعوت از مسوولان شهرستان برای حضور در بین اعضای مرکز، به تشریح فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون در این ایام پرداخت.
از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این روز، معرفی شخصیت امام حسن مجتبی(ع)، شعرخوانی از رمضان، دکلمه خوانی از شهادت حضرت علی(ع) و تقدیر از عضو مرکز -حافظ 20 جز قرآن- بود.
در حاشیه برنامه، میهمانان از نمایشگاه آثار اعضا بازدید و در محفل انس با قرآن در طرح چله‌خوانی مرکز شرکت کردند.

گفتنی است فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، رییس عقیدتی سیاسی، رییس آموزش و پرورش، رییس اداره ورزش و جوانان و رییس شورای شهرستان، رییس کمیته امداد و خانواده‌های اعضا از دیگر میهمانان حاضر در این ویژه برنامه بودند.