ساخت و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون یاسوج پیگیری می‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد قول داد ساخت و راه‌اندازی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان یاسوج را پیگیری‌ کند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علی‌فتح میرمحمدی در بازدید از مرکز فرهنگی‌هنری شماره 1 کانون یاسوج ضمن آشنایی با برخی مسایل و مشکلات گفت: مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را در کارگروه‌های تخصصی و کارگروه توسعه و برنامه‌ریزی استانداری مطرح و تلاش می‌کنیم در حد امکان آن‌ها را مرتفع سازیم. 
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های کانون به منظور دسترسی سریع‌تر به اهداف تربیتی و آموزشی افزود: گسترش مراکز فرهنگی‌هنری کانون در شهرها و بخش‌های مختلف می‌تواند به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و فکری کودکان و نوجوانان کمک کند.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه کانون در پرورش استعدادهای کودکان، به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص و آموزش دیده که با روحیه و شیوه‌های کار با کودک و نوجوان آشنا باشند را نیز از دیگر ضرورت‌های این حوزه دانست.
میرمحمدی هم‌چنین خطاب به مربیان یادآور شد: دوران کودکی و نوجوانی دوران کاشت است که به دست شما انجام می‌گیرد و در آینده، جامعه آن‌ها را برداشت می‌کند پس از هیچ تلاشی برای کودکان و نوجوانان در این زمینه کوتاهی نکنید.
در این بازدید هم‌چنین سیدهانی حسینی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن معرفی فعالیت‌ها و محصولات کانون گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون در سطح استان همواره در طول سال تحصیلی میزبان حضور اعضا و دانش آموزان از مدرسه‌ها است.
حسینی افزود: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 18 مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار روستایی و پستی است و در عین حال کودکان و نوجوانان شهرهای سوق، پاتاوه، دیشموک، چرام و چاروسا از این خدمات محرومند.
بازدید از کتاب‌خانه پستی و سیار روستایی یاسوج پایان بخش نخستین بازدید مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بود.