فعالیت‌های فرهنگی کانون، تخصصی است

دکتر محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های فرهنگی کانون که برای کودکان و نوجوانان انجام می‌شود تخصصی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نماینده مردم زنجان و طارم در بازدیدی که از کانون پرورش فکری استان زنجان داشت با حضور در جمع کارکنان ستادی و مربی مسوولان استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات آنان به رسالت فرهنگی این مجموعه اشاره کرد.
علیمردانی با بیان این‌که بیشتر برنامه‌های کانون حول محور کتاب است افزود: بسیار جای امیدواری است که تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون به صورت علمی دنبال می‌شود.
در ادامه علیمردانی گفت: وجود نیروی متخصص در حوزه‌های فرهنگی، هنری و ادبی لازمه اجرایی شدن برنامه‌های تخصصی برای کودکان و نوجوانان است که مربیان و کارشناسان کانون در اجرای این نوع فعالیت‌ها از مهارت های لازم بهره‌مند هستند.
وی هم‌چنین از مرکز ویژه علوم و نجوم - گنبد آسمان‌نما (پلانتاریوم) - کانون این استان بازدید کرد.
غلامحسین نظری مدیرکل کانون استان زنجان نیز در این بازدید به بیان برخی مشکلات شغلی و دغدغه‌های همکاران کانون از جمله تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و کمبود نیروها و منابع مالی اشاره کرد و خواستار کمک‌های این نماینده مجلس در مراجع تصمیم‌گیری شد.