ساخت دومین مرکز فرهنگی‌هنری کانون قاین را پی‌گیری می‌کنم

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی قول پی‌گیری ساخت و راه‌اندازی مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قاین را داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جواد هروی در نشست با اعضای موفق و برگزیده مسابقه های بین‌المللی مرکز فرهنگی‌هنری قاین با بیان خاطره هایی خوش از دوران عضویت در کانون گفت: شما کودکان و نوجوانان هنرمند با استفاده از 2 عنصر هنر و خلاقیت توانسته‌اید، آداب و رسوم سرزمین خود را در سطح جهان معرفی و رتبه‌های بین‌المللی کسب کنید، این کاری بسیار ارزشمند است.
وی هم‌چنین کانون را مرجعی برای علاقه‌مندی خود به کتاب و کتاب‌خوانی دانست و تصریح کرد: مراکز فرهنگی‌هنری کانون نقش مؤثری در موفقیت کودکان و نوجوانان دارد، چرا که خود من نوشتن را از کانون آغاز کردم و تاکنون توانسته‌ام چندین کتاب را به چاپ برسانم.
در ادامه این دیدار نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه نقاشی اعضای مرکز فرهنگی هنری قاین بازدید کرد و از «شروین یکتاپور» و «مینا نصرالهی» صاحبان دیپلم افتخار بین‌المللی مسابقه لیدیسه – چک2013 و «صدیقه سادات ترحمی» صاحب نشان طلای ششمین مسابقه نقاشی کودکان و نوجوانان ایران با اهدای هدیه قدردانی کرد.
در پایان اعضای کانون نیز نمونه‌هایی از نقاشی‌های آنان را که به صورت کارت پستال چاپ شده بود، به همراه یک تابلوی نقاشی به جواد هروی نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی اهدا کردند.
گفتنی‌است در ابتدای این نشست، زهرا صیفی مربی مسوول مرکز فرهنگی‌هنری شهرستان قاینات گزارشی از فعالیت‌های جاری و تابستانی کانون ارایه کرد و یادآور شد، اعضای مرکز فرهنگی‌هنری قاین به کتاب و کتاب‌خوانی بسیار علاقه‌مند هستند و محوریت اصلی تمامی فعالیت‌های آنان کتاب است.