کد خبر: 233556
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
دریای نوشهر جان عضو مرکز شماره یک کانون یزد را گرفت

مریم منصوری خسروی، عضو نوجوان مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در دریای نوشهر جان خود را از دست داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مریم منصوری خسروی متولد فروردین سال 1377 بود که از اسفندماه 1390به عضویت مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک یزد درآمد و در طول مدت عضویت خود، در برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی حضوری فعال داشت.
وی در برخی از ویژه برنامه‌های این مرکز به‌عنوان مجری برنامه، توان‌مندی‌های ویژه خود را به نمایش می‌گذاشت.
عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان یزد در پیامی خطاب به خانواده این عضو فعال کانون آورده است:
هر بهاری که می‌آید، ریزش برگهای خزان را به دنبال خواهد داشت و در این غبار زمانه، هیچ چیز جاودانه نخواهد بود مگر عشق، مهربانی و خاطرات زیبای با هم بودن. اما امروز دست تقدیر برای همیشه، جای خالی مریم عزیز، دختر خوب و دوست‌داشتنی کانون را در قاب خاطرات زندگی سبز نگه داشته‌ است چرا که دوستان او در مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد هرگز خاطره هنرمندی‌های او را بر صحنه‌ی اجرا و نمایش از یاد نخواهند برد.
هم‌چنین مدیرعامل و اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون این ضایعه دردناک را به خانواده منصوری، مربیان و اعضای مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان‌، صبر و شکیبایی و برای این عزیز سفر‌کرده نیز علو درجات را مسالت دارد.