تمدید مهلت ارسال آثار به همایش آفرینش‌های عاشورایی کرمان

دبیرخانه‌‌ی هجدهمین همایش آفرینش‌‌های عاشورایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان مهلت ارسال آثار به این همایش را تا 15 مهر تمدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سمیه یاوری مسوول دبیرخانه هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌‌های عاشورایی کانون کرمان با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال مخاطبان و هم‌چنین درخواست بسیاری از مراکز فرهنگی هنری کانون استان‌ها، علاقه‌مندان به شرکت در همایش هجدهم می‌توانند آثار خود را تا 15 مهرماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
بر اساس این گزارش، هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان با موضوع وجوه شخصیت حضرت علی اکبر و حضرت قاسم (علیهم‌السلام) برای گروه سنی کودک و نوجوان 7 تا 17 سال، مربیان و کارشناسان کانون و شرکت‌کنندگان آزاد برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 15 مهر 93 آثار خود را در قالب شعر، داستان (فارسی و انگلیسی)، قصه‌گویی، مقاله، نقاشی، عکس، خوشنویسی، پویانمایی، پرده‌خوانی و نشریه الکترونیکی به دبیرخانه همایش به نشانی پستی کرمان، بلوار 22 بهمن، بعد از چهار راه شعبانیه، اداره کل کانون و یا به پست الکترونیکی info@atrsib.ir ارسال کنند.
در عین حال، از سوی دبیرخانه هجدهمین همایش سراسری آفرینش‌های عاشورایی کرمان، جلد دوم کتاب آینه‌داران آفتاب ( پژوهش و نگارش نو از زندگی و شهادت یاران اباعبدالله علیه‌السلام) نوشته‌ی دکتر محمدرضا سنگری- شرکت چاپ و نشر بین‌الملل به عنوان منبع مناسب برای استفاده شرکت کنندگان در این همایش معرفی شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و شیوه ارسال آثار بر اساس فراخوان هجدهمین همایش آفرینش‌‌های عاشورایی، به پایگاه خبری کانون کرمان و یا به وب ‌سایت عطر سیب به نشانی:www.atrsib.ir مراجعه کنند.
همایش هجدهم با محوریت وجوه شخصیت و زندگانی حضرت علی اکبر(علیه‌السلام) و حضرت قاسم (علیه‌السلام) در ماه محرم سال جاری برگزار خواهد شد.