نقش کانون در تربیت نیروی انسانی خلاق کشور مهم است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی دردیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر اهمیت نقش این نهاد فرهنگی در تربیت نیروی انسانی خلاق تاکید کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسعود پزشکیان با بیان این مطلب گفت: نقش کانون در شکل‌گیری فرهنگ تفکر صحیح در میان آینده‌سازان جامعه و رسیدن به اهداف متعالی بسیار مهم است.
 وی هم چنین گسترش و توسعه مراکز فرهنگی‌هنری و فعالیت‌های کانون را برای دست‌یابی به این اهداف بسیار مهم عنوان کرد.
در این دیدار هم‌چنین حجت‌الاسلام جواد لطف‌اله‌پور ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون، خواستار توجه و حمایت بیش از پیش مسوولان برای توسعه مراکز و برنامه‌های فرهنگی هنری شد.
وی با اشاره به توان‌مندی مربیان و کارشناسان کانون استان آذربایجان شرقی در برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌های موثر برای کودکان و نوجوانان این مجموعه را مورد اعتماد خانواده‌ها دانست.
لطف‌اله‌پور با اشاره به آمارهای موجود در زمینه تعداد مراکز کانون و دانش‌آموزان تحت پوشش مراکز کانون این آمارها را در مقایسه با دیگر استان‌های کشور نامناسب دانست و خواستار حمایت مسوولان برای توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های مراکز کانون به ویژه در کلانشهر تبریز شد.
گفتنی است: بازدید از مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز از دیگر برنامه‌های دیدار نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بود.