پیشرفت 50 درصدی ساخت مجتمع کودک و نوجوان در کرمانشاه

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از پیشرفت 50 درصدی ساخت مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا موزونی با اعلام این خبر گفت: این پروژه یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در غرب کشور است که با بودجه‌ای نزدیک به 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه  در حال ساخت است.
وی افزود: برای اجرای این طرح فرهنگی، زمینی به مساحت 1هزار مترمربع در نظر گرفته شد و ساختمانی با 2هزار مترمربع زیربنا در 3 طبقه در دست احداث است که تاکنون بیش از 50 درصد ساخت فیزیکی آن انجام شده است.
وی پس از بازدید از مراحل ساخت این پروژه یادآور شد: این نوید را به کودکان، نوجوانان و خانواده‌های کرمانشاهی می‌دهیم با جدیت ساخت و راه‌اندازی این پروژه بزرگ فرهنگی را پیگیری می‌کنیم تا بتوانیم در 6 ماهه نخست سال 1394 به بهره برداری برسانیم.
 گفتنی است: مجتمع فرهنگی کودک و نوجوان غرب کشور در پارک معلم شهر کرمانشاه واقع شده و دارای بخش‌های مختلف اداری و کارگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، نمایشگاه، فروشگاه محصولات فرهنگی کانون و نیز سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 200 نفر است و پیش‌بینی شده این سالن به تجهیزات و وسایل سمعی و بصری  مناسب و به‌روز مجهز شود.