فروشگاه عرضه محصولات کانون در کردکوی گشایش یافت

فروشگاه و نمایشگاه تولیدات و محصولات کانون در شهرستان کردکوی استان گلستان با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان استانی و شهری گشایش یافت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجتبی جمال لیوانی در این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان در کشور گفت: فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ مطالعه مفید در بین کودکان و نوجوانان باید از پایه آغاز شود.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با همت مسوولان استانی از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان مجوز احداث مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون این شهرستان در دستور کار قرار گیرد.
در این مراسم هم‌چنین عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون استان گلستان گفت: کانون در تعیین مسیر زندگی و آینده کودکان و نوجوانان نقش مهمی دارد و امروز هدف از راه اندازی این فروشگاه و نمایشگاه معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه و ایجاد بستر مناسب برای هدایت و راهنمایی کودکان است.
وی هم‌چنین از راه‌اندازی کتاب‌خانه سیار در شهر کردکوی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: با توجه به کمبود مراکز فرهنگی‌هنری در این شهر تلاش می‌کنیم با همکاری شهرداری و اداره کل کتاب‌خانه‌های عمومی اولین کتاب‌خانه سیار شهرستان کردکوی را راه‌اندازی کنیم.
اجرای قصه‌گویی، کارگاه نقاشی و قصه‌نویسی، شعرخوانی و اهدای جوایزی به کودکان و نوجوانان حاضر از دیگر برنامه‌های آیین گشایش فروشگاه عرضه محصولات کانون در کردکوی بود.