کد خبر: 240798
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
دیدار نماینده مجلس با اعضای موفق کانون اصفهان

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی میهمان خانه‌های اعضای برگزیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مسابقه بین‌المللی نقاشی هند شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دکتر حسن کامران در دیدار خانواده‌ی «ملیحه عرب» و «فاطمه شفیع‌زاده» دو عضو برگزیده‌ی مرکز فرهنگی هنری کانون محمدآباد در استان اصفهان ضمن قدردانی از مربیان این مرکز تلاش برای شناسایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان را کاری ارزش‌مند و با اهمیت دانست.
وی افزود: مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری در سراسر کشور فرصتی مناسب را فراهم کرده تا کودکان و نوجوانان استعدادهای پنهان خود را بشناسند و با کمک مربیان این مراکز در زمینه رشد و شکوفایی آن تلاش کنند.
کامران هم‌چنین از مسوولان کانون به خاطر ایجاد چنین فضاهایی برای فعالیت‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان قدردانی و دریافت دیپلم افتخار از مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی یانگ‌اینوبز کشور هند را به این دو کودک هنرمند، خانواده و مربیان‌شان تبریک گفت.
در این دیدارها که با حضور مربی مرکز کانون محمدآباد صورت گرفت وی نیز ضمن قدردانی از توجه نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به کانون در گزارشی فعالیت‌های این مرکز برای کودکان و نوجوانان را معرفی و خواستار حمایت بیشتر مسوولان استانی از این مراکز شد.
هم‌چنین در این دیدار مادر عضو برگزیده مرکز محمدآباد نیز ضمن ابراز رضایت از فعالیت‌های متنوع کانون از مسوولان و مربیان این مجموعه فرهنگی به خاطر ایجاد فرصت مناسب برای تمام اقشار جامعه به ویژه خانواده‌های کم بضاعت تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است ملیحه عرب‌جعفری عضو 9 ساله و فاطمه شفیع‌زاده عضو 10 ساله‌ی مرکز فرهنگی هنری محمدآباد موفق به کسب دیپلم افتخار در مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی مرکز هنری یانگ‌اینوبز کشور هند در سال 2014 میلادی با موضوع آزاد شدند.