کد خبر: 241127
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
آغاز ساخت دومین مرکز کانون در دورود لرستان

کار ساخت دومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دورود استان لرستان با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان این شهر آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدتقی کاییدی مدیرکل کانون استان لرستان در مراسم کلنگ زنی این مرکز گفت: با پیگیری‌هایی که در سال گذشته انجام شد زمینی به مساحت 1هزار مترمربع از سوی شهرداری و شورای شهر شهرستان دورود در اختیار کانون قرار گرفت.
وی افزود: هزینه ساخت این مرکز در سال پیش، مبلغ 152 میلیون تومان پیش‌بینی شده بود و تاکنون در حدود 68 درصد از این مبلغ اختصاص یافته و در سال جاری نیز مبلغ 7 صد میلیون تومان برای تکمیل و تجهیز این مرکز پیش‌بینی شده است که امیدواریم در صورت تحقق اعتبارات تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.
کاییدی در ادامه اظهار داشت: با توجه به جمعیت کودکان و نوجوانان، شهرستان دورود بر اساس استانداردها باید شش مرکز فرهنگی هنری داشته باشد اما در حال حاضر تنها دارای یک مرکز است.
در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان دورود حضور داشتند، عباس قائدرحمت نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی نیز ساخت و راه‌اندازی مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را یک سرمایه‌گذاری دانست که خروجی آن می‌تواند در رشد، پیشرفت و توسعه کشور بسیار اثرگذار باشد.
وی افزود: برای رسیدن به شرایط مطلوب و استاندارد، شهرستان دورود نیاز به ساخت چهار مرکز فرهنگی‌هنری دیگر دارد که امیدواریم با تلاش و همراهی تمامی مسوولان در آینده شاهد تحقق این امر باشیم.