کد خبر: 241135
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
عضو افتخاری مرکز فرهنگی هنری کانون میبد درگذشت

الهام آقایی عضو افتخاری مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میبد در استان یزد، بر اثر بیماری و ایست قلبی ناشی از آن درگذشت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، الهام آقایی متولد بهمن‌ 1380 بود که از بهار 1392 عضو مرکز فرهنگی هنری شهرستان میبد شد.
مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری شهرستان میبد گفت: الهام در شش سالگی دچار نوعی بیماری فلج ماهیچه‌ای می‌شود اما پزشکان معالج وی در 13 سالگی موفق به تشخیص بیماریش می‌شوند.
شهناز یزدی افزود: زمانی که مربیان کانون از وجود این کودک بیمار در شهرستان میبد، خبردار شدند با کتاب و هدایای فرهنگی به دیدارش رفتند و وی را عضو افتخاری کانون کردند.
وی با اشاره به استعداد و علاقه‌ی وافر الهام به فعالیت نقاشی یادآور شد: از زمانی که الهام با کانون آشنا شد، گاهی در ویژه‌برنامه‌های مرکز فرهنگی هنری میبد شرکت می‌کرد و گاهی مربیان مرکز به عیادتش می‌رفتند تا با فعالیت‌هایی مثل کاردستی و نقاشی روح زندگی را در او تقویت کنند.
مدیرعامل و اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این ضایعه دردناک را به خانواده و دیگر بازماندگان تسلیت گفته و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان دارند.