کد خبر: 242173
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
کودکان خرمشهری «حاملان قرآن کریم»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان جشن «حاملان قرآن کریم» را با همکاری آموزش و پرورش در خرمشهر برگزار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسوول کانون شماره 3 خرمشهر با اعلام این خبر گفت: جشن «حاملان قرآن کریم» با حضور دانش‌آموزان دبستان پسرانه گلستان و والدین آن‌ها در سالن اجتماعات کانون شماره 3 خرمشهر اجرا شد.
نرگس مرادی نصرآبادی افزود: این جشن با اجرای نماهنگ (حاملان قرآن) همراه با خوانش آیاتی از قرآن مجید آغاز و در ادامه سرودهای «کتاب قرآن» و «یا علی» توسط دانش‌آموزان اجرا شد.
وی آشنایی کودکان و نوجوانان با آموزه‌ها، مفاهیم و پیام‌های قرآن کریم و سبک زندگی اسلامی را از جمله اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه قرآنی برشمرد و اظهار کرد: در این جشن مربیان کانون با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری بچه‌ها را با گوشه‌ای از مفاهیم و آموزه‌های قرآن کریم آشنا کردند.
این مسوول فرهنگی یادآور شد: در این مراسم از دانش‌آموزان فعال در برنامه‌های قرآنی با اهدای جایزه و لوح سپاس قدردانی شد.
گفتنی است: کانون استان خوزستان از طریق بیش از 50 مرکز فرهنگی ثابت و سیار در سراسر استان و با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری با مخاطبان کودک و نوجوان خود ارتباطی چهره به چهره و نزدیک برقرار می‌کند.
مربیان کانون در این مراکز که کتاب‌خانه‌هایی با روش باز در آن قرار گرفته است علاوه بر امانت دادن کتاب به ارایه 40 عنوان فعالیت فرهنگی هنری می‌پردازند.
قصه‌گویی، شعرخوانی، نمایش عروسکی، پخش فیلم، تهیه روزنامه دیواری، کتاب‌خوانی، نقاشی، سفال‌گری، گفت‌وگوهای آزاد و ... از آن جمله‌ی این فعالیت‌ها هستند.