مجتمع فرهنگی کانون غرب کشور به زودی گشایش می‌یابد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از گشایش مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری غرب کشور تا پایان نیمه اول سال 94 خبر داد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضا موزونی با اعلام این خبر افزود: این پروژه از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع با زیربنای یک هزار و 908 مترمربع در سه طبقه در دست احداث قرار دارد.
وی این مجموعه را از پروژه‌های ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برشمرد و گفت: اجرای این پروژه به اداره کل نوسازی مدارس استان واگذار شده است.
مدیرکل کانون کرمانشاه، اعتبارات پیش‌بینی شده برای ساخت این مجتمع را سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و یادآور شد تاکنون این پروژه بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اقدامات صورت گرفته امسال به اتمام خواهد رسید.
موزونی هم‌چنین در زمینه خرید تجهیزات جانبی پس از اتمام ساخت مجتمع خاطرنشان کرد: با توجه به این که این مجتمع دارای سالن آمفی تئاتر، گالری قصه‌گویی، سالن‌های آموزشی متفاوت و بخش‌های دیگری است تجهیزات مورد نیاز آن از سوی نهاد‌های اجرایی و با پیشنهاد کانون پرورش فکری استان در حال خریداری است.
مجتمع فرهنگی‌هنری کودک و نوجوان غرب کشور در پارک معلم واقع در فاز یک شهرک فرهنگیان کرمانشاه در حال احداث است.
گفتنی است بهمن سال گذشته و در جریان برگزاری هفدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کرمانشاه نیز مدیرعامل کانون و هیات همراه از پروژه ساخت این مجتمع بازدید کردند و در جریان روند احداث آن قرار گرفتند.