تلاش‌های فرهنگی کانون، موجب امیدواری خانواده‌‌هاست

فرماندار شهرستان نیمروز استان سیستان و بلوچستان گفت: کانون با ارایه‌ی فعالیت‌های گوناگون فرهنگی، هنری و ادبی خود، سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان را ارتقا داده‌ است.

نقی طاهری فرماندار نیمروز با ابراز خرسندی از وجود مرکز فرهنگی‌‌هنری کانون در این شهرستان، از مربیان کانون تشکر کرد و گفت: وجود کانون سبب ارتقای سطح فرهنگی کودکان و نوجوانان شده و این مایه‌ی امیدواری خانواده‌ها و مسوولان را فراهم کرده ‌است.
طاهری افزود: امروزه، خوش‌بختانه، مجموعه‌ی دستگاه‌های اجرایی شناخت بیشتری نسبت به فعالیت‌های کانون پیدا کرده‌اند و به ارزش این گونه فعالیت‌های فرهنگی پی‌ برده‌اند و این مقوله می‌تواند کمک بیشتری به پیشبرد برنامه‌های فرهنگی کانون کند.
وی در پایان سخنان خود خاطرنشان‌ کرد: بنده با علم به اهمیت کارهای تربیتی و آموزشی، از کانون و تفکری که در آن دنبال می‌شود حمایت می‌کنم و معتقدم کانون باید جایگاه ویژه‌ای در میان سایر ادارات و دستگاه‌ها داشته‌ باشد.
در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حمایت‌های فرمانداری نیمروز از فعالیت‌های کانون، گفت: همکاران ما در مراکز فرهنگی‌ هنری کانون با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود همواره در پی ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان هستند و در این مسیر حمایت‌های دیگر دستگاه‌ها و شناخت آن‌ها نسبت به این فعالیت‌ها باعث دل‌گرمی بیشتر همکاران در مراکز کانون است.
حسن معزی هم‌چنین خواستار افزایش حمایت مجموعه‌ی فرمانداری از کانون شد و اظهار امیدواری‌ کرد: حمایت فرمانداری از فعالیت‌های کانون موجب شود تا دیگر ادارات و سازمان‌ها حمایت بیشتری از کانون و فعالیت‌های زیربنایی آن انجام دهند.