اعلام حمایت استاندار خراسان شمالی از تقویت زیرساخت‌های کانون

استاندار خراسان شمالی آمادگی خود را برای حمایت از تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این استان اعلام کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون، سید علی‌اکبر پرویزی در دیدار با مدیرکل کانون خراسان‌شمالی با اعلام این خبر افزود: کمک به تقویت زیرساخت‌ها و فراهم کردن امکانات و تجهیزات در حوزه فرهنگی کودکان و نوجوانان سرمایه‌گذاری ارزش‌مندی محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اصالت فرهنگی استان خراسان‌شمالی گفت: مردم این منطقه همواره در حوزه‌های فرهنگی پیشتاز بوده‌اند بر همین اساس باید تلاش کنیم زمینه‌های لازم برای رشد فرهنگی کودکان و نوجوانان را مهیا کنیم تا در این حوزه نیز پیشرو باشیم.
 در این دیدار هم‌چنین منیره صادقی، مدیر‌کل کانون خراسان‌شمالی نیز با اشاره به برخی کمبودها در زمینه‌های عمرانی و نیروی انسانی در کانون گفت: حوزه کودک و نوجوان در این استان نیاز به توجه، همکاری و حمایت بیشتر مسوولان استانی و شهری دارد.
وی ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون و ضرورت توسعه و گسترش بیشتر آن در سطح استان اظهار امیدواری کرد در سالی که به فرموده‌ی مقام معظم رهبری «دولت و ملت، هم‌‌دلی و هم‌زبانی» نام‌گذاری شده است با تلاش و همراهی تمامی مسوولان بتوانیم در راه تحقق این شعار گام برداریم.