حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری از فعالیت‌های کانون

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حمایت می‌کنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به نقش راهبردی و اهمیت کانون در عرصه فرهنگ و هنر گفت: کانون با توجه به رسالت خود، نباید به هیچ گروه و جناح سیاسی وابسته باشد و باید تمام توان خود را صرف فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و همچنین شناسایی استعدادهای خاص در کودکان و نوجوانان کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در کودکان انگیزه‌های بسیار خوب و بالایی وجود دارد و چه خوب بود اگر کانون می‌توانست سنین قبل از دبستان را هم پوشش دهد.
وی افزود: شناسایی استعدادها و استعداد سنجی دارای بار مالی و برای کانون هزینه بر است ولی با شناخت این استعدادها در کودکان تمامی این هزینه‌ها در آینده جبران خواهد شد.
وی با بیان انتظارات خود از کانون گفت: نقاط قوت خوبی در کانون موجود است و در مباحث عمرانی تا جایی که قانون اجازه دهد از کانون حمایت می‌کنیم تا حرکت و پایه خوبی را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.
فرزاد رحیمی مدیر‌کل کانون چهارمحال و بختیاری در نخستین دیدار خود با استاندار چهارمحال بختیاری علاوه بر ارایه گزارش کلی از فعالیت‌ها و مراکز فرهنگی هنری و کانون زبان به برخی از کاستی‌ها و کمبودها اشاره کرد و خواستار رفع موانع و مشکلات موجود شد.