خیران مهریزی کانون‌ساز می‌شوند

دو خیر مهریزی با اهدای زمین و قول مساعد برای پرداخت دومیلیارد ریال، بانی ساخت دومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان مهریز شدند.

 به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، خبر آغاز عملیات ساخت این مرکز را عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان یزد اعلام کرد و توضیح داد که استان یزد، زمین این پروژه‌ به همت فرمانداری و شهرداری مهریز و از سوی سیدعلی طباطبایی خیر مهریزی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.
وی همچنین گفت: با اختصاص اعتباری دو میلیارد ریالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، قراردادی با  اداره‌ی راه و شهرسازی به عنوان پیمانکار پروژه منعقد شده و حصارکشی زمین مرکز شماره‌ی دو مهریز نیز به زودی انجام می‌شود.
دانافر در همین حال خاطرنشان کرد: زمین اهدا شده به کانون1860 مترمربع بود که با حمایت فرماندار مهریز 500 مترمربع دیگر نیز از سوی همان خیر به کانون اهدا شد تا کمبود فضای این مرکز - براساس طراحی انجام‌شده‌ی اداره‌ی شهرسازی استان - جبران شود. 
مدیرکل کانون استان یزد با اشاره به تلاش و پیگیری‌های همکاران کانون شهرستان مهریز به‌منظور جذب اعتبار ساخت مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی دو کانون مهریز، یادآور شد: با پیگیری‌های همکاران کانون در این زمینه یک خیر دیگر این شهرستان نیز برای اعطای مبلغ 2 میلیارد ریال به منظور ساخت این پروژه قول مساعد داده است.