مدیرکل سابق کانون لرستان تجلیل شد

‌هم‌زمان با دهه کرامت مشاور مدیرعامل و مدیر دفترمرکزی حراست با سفر به استان لرستان از تلاش‌های محمدتقی کاییدی مدیرکل پیشکسوت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تجلیل کردند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، عبدالحمید شهسواری مشاور مدیرعامل در این آیین گفت: وظیفه انسانی و دینی حکم می‌کند که قدردان تلاش‌های صورت گرفته باشیم.
وی ضمن تبریک دهه‌ی کرامت افزود: امام رضا (ع) در حدیثی می‌فرمایند: بالاترین گنجینه انسان علم است و عمل از آن بالاتر است و باید تلاش کنیم مسوولیتی که به ما سپرده شده است، را به خوبی عمل کنیم.
وی درخشش اعضای مراکز فرهنگی‌هنری در جشنواره رضوی  را به عنوان یکی از دست‌آورد‌های خوب کانون عنوان کرد و آن را نشان از عمل‌کرد درست مسوولان و مربیان دانست
شهسواری در ادامه با اشاره به معیارهای انتخاب مدیران در کانون یادآور شد: تلاش‌می‌کنیم برای انتخاب افراد برای مدیریت به توانمندی‌ها، ارزش‌ها و قابلیت‌هایشان توجه داشته باشیم تا بتوانند به راحتی با کانونی‌ها و مدیران ارشد در استان‌ها و سایر سازمان‌ها ارتباط برقرار کرده و  اهداف کانون را دنبال کنند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: کودکی که قراراست به ما سپرده شود باید با افرادی مواجه شود که حس لطیفی داشته باشد و به آن‌ها عشق بورزد.
شهسواری ارتباط کانون با آموزش و پرورش را در استان‌ها مهم ارزیابی کرد و عنوان داشت: امیدواریم با این هم‌فکری‌ها شاهد رشد، پیشرفت و اعتلای فرهنگ در جامعه باشیم.
در بخش دیگری از این آیین محمدصالح مذنبی مدیر دفتر مرکزی حراست نیز گفت: تعامل میان کارکنان، مربیان و اعضا موجب جذب و ماندگاری بیشتر اعضا در مراکز می‌شود که در بازدیدی که از مرکز شماره‌ی2 خرم‌آباد داشتیم به خوبی دیده می‌شد.
وی افزود: به‌روز شدن مربیان و کارکنان  کانون مساله مهمی است و باید تلاش کنیم به این امر در بخش‌های مختلف و به‌ویژه در حوزه‌ی تولید اسباب‌بازی‌ها، سرگرمی بیشتر توجه داشته باشیم.
مذنبی هم‌چنین یادآور شد مربیان باید تلاش کنند با توجه بیشتر به مقاله‌ها، مصاحبه‌ها، نوشته‌ها و نشست‌های تخصصی زمینه‌ی ایجاد تحول و تعالی را در سازمان ایجاد کنند.
درابتدای این نشست محمدجوادمحمدی سرپرست جدید کانون استان لرستان ضمن ارایه گزارشی گفت: استان لرستان ظرفیت‌های زیادی برای رشد و توسعه در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دارد.
محمدی با اشاره به رشد چشمگیر شرکت‌کنندگان در جشنواره رضوی افزود: کانون لرستان امسال با بیش از 465 اثر در جشنواره‌های رضوی شرکت کرد و اعضا و مربیان آن موفق شدند 8 عنوان برگزیده کشوری را کسب کنند.
در این سفر مشاور مدیرعامل و مدیر دفترمرکزی حراست از دومین نمایشگاه رضوی لرستان بازدید و در ادامه نشستی با مربیان و کارکنان ستادی و اعضای فعال و برگزیدگان جشنواره رضوی داشتند.