استقبال مدیرعامل تراکتورسازی تبریز از همکاری با کانون

مدیرعامل شرکت تراکتورسازی تبریز از پیشنهاد سرپرست اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی مبنی بر همکاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی مشترک استقبال کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالفتح ابراهیمی در دیدار با سرپرست کانون استان آذربایجان‌شرقی ضمن قدردادنی از تلاش‌های کانون در زمینه پرورش فکر و خلاقیت کودکان و نوجوانان این فعالیت‌ها را بسیار تاثیرگذار دانست و توجه به مسایل ریشه‌ای در برنامه‌های فرهنگی را ضروری عنوان کرد.
وی با استقبال از همکاری و فعالیت‌های مشترک فرهنگی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: پایداری فعالیت‌ها در قالب یک فرآیند برنامه‌ریزی شده می‌تواند به تاثیرگذاری بیشتر آن کمک کند.
ابراهیمی برنامه‌های کانون را برای کودکان و نوجوانان جذاب و مهم دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم مخاطبان این فعالیت‌ها روز به روز افزایش یابد.
در این دیدار هم‌چنین هادی یوسف‌زاده سرپرست اداره کل کانون استان نیز با اشاره به این که مراکز فرهنگی هنری کانون با اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع و با بهره‌مندی از شیوه‌های آموزش غیر مستقیم، فضایی مناسب برای رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان فراهم می کنند، گفت: توسعه کتاب‌خانه‌های سیار و پستی به عنوان یک هدف مهم در مجموعه‌ی کانون است و امیدواریم با حمایت مسوولان شاهد تحقق این امر باشیم.
وی گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را یکی از الویت‌های کانون برشمرد و افزود: تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون بر محور کتاب استوار است.
سرپرست کانون آذربایجان‌شرقی ضمن قدردانی از نگاه فرهنگی مسوولان شرکت تراکتورسازی تبریز اظهار امیدواری کرد با هماهنگی‌های لازم و تشکیل تیم‌های کارشناسی مشترک این همکاری‌های فرهنگی در آینده نزدیک آغاز شود.