اولین جشنواره قصه‌گویی دانش‌آموزی در راور برگزار شد

اولین جشنواره قصه‌گویی دانش‌آموزی با همکاری کانون و آموزش و پرورش به میزبانی مرکز فرهنگی‌هنری شماره 2 راور کانون کرمان برگزار شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره با حضور بیش از 35 دانش‌آموز مقاطع تحصیلی چهارم و پنجم دبستان در دو بخش دختر و پسر برگزار شد.
عذرا روحانی مربی مسوول کانون شماره یک راور در این باره گفت: پیشنهاد جشنواره قصه‌گویی دانش‌آموزی از سوی آموزش و پرورش شهرستان راور ارایه شد و از آنجا که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها متولی ترویج و احیای قصه‌گویی است، از توان و تخصص مربیان کانون در برگزاری این جشنواره استفاده شد.
روحانی افزود: این جشنواره طی دو روز با حضور 20 دانش آموز دختر و 15 دانش آموز پسر در مرکز فرهنگی هنری کانون شماره 2 راور برگزار شد.
وی با اشاره به این‌که مربیان کانون داوری این دوره از جشنواره قصه‌گویی دانش‌آموزی را برعهده داشته‌اند، افزود: پس از داوری قصه‌گویی‌ها، در هر پایه سه برگزیده به تفکیک دختر و پسر انتخاب و معرفی شد و قرار است در مراسمی از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شود.
مربی مسوول کانون شماره یک راور ادامه داد: نکته قابل توجه در این جشنواره این بود که بیشتر برگزیدگان، اعضای مراکز شماره یک و دو کانون روار بودند و این امر بیانگر تاثیر کانون در احیای فرهنگ قصه‌گویی در بین کودکان و نوجوانان است.