«تریبون»ی برای قدکشیدن کودکان در کرمانشاه

هم‌زمان با آیین بهره‌برداری از مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان غرب کشور از یک تریبون کودک در سالن این مرکز رونمایی شد.

 

 

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرکز شماره 4 کانون کرمانشاه که با عنایت ویژه‌ی مقام‌معظم رهبری تبدیل به مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری در غرب کشور شده با حضور مسوولان ستادی و استانی به بهره‌برداری رسید.
بر اساس یک گزارش در این ویژه‌برنامه جذاب که روز 30 اردیبهشت با حضور مدیرعامل کانون، استاندار کرمانشاه، جمعی از مدیران کل ستادی، استانی و در میان استقبال پرشور کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها برگزار شد علی ابراهیمی عضو کودک کانون کرمانشاه به نمایندگی از تمام کودکان و نوجوانان پشت این تریبون بیانیه‌‌ای را خواند.
رضا موزونی مدیرکل کانون استان کرمانشاه در این‌باره گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان به منظور احترام به حقوق کودکان و ارزش‌گذاری به شخصیت آن‌ها این تریبون را به اندازه قد کودکان طراحی کرده است.
وی در ابتدای مراسم گشایش مجتمع بزرگ کانون در غرب کشور ضمن خیرمقدم به تمامی مسوولان و خانواده‌های حاضر گزارشی از روند ساخت و راه‌اندازی این مرکز ارایه کرد.
موزونی با بیان این‌که این مرکز یکی از اولین پروژه‌هایی بود که در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اعتبار ساخت و تجهیز آن به تصویب رسید گفت: وقتی نگاه رهبر انقلاب این‌قدر در حوزه توجه به مباحث فرهنگی کودک و نوجوان روشن است، تکلیف تمامی مسوولان دیگر نظام مشخص است.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های کودکان کرمانشاهی در جشنواره‌ها و مسابقات بین‌المللی افزود: اگر به آینده کشور اهمیت می‌دهیم باید بچه‌های امروز را جدی بگیریم و برای ‌آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.
مدیرکل کانون کرمانشاه هم‌چنین خاطر نشان کرد: مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری شماره 4 کانون کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 3میلیارد و 700میلیون تومان با زیربنای 2هزار مترمربع در 2طبقه احداث شده و دارای بخش‌های مختلفی از قبیل: سالن کتاب‌خانه، کارگاه‌های نمایش عروسکی، پویانمایی، سفال، خوش‌نویسی، نقاشی، نمایش، خانه ادبیات، بخش بازی‌ و سرگرمی، و سالن آمفی‌تئاتر است.
آیین گشایش مجتمع بزرگ فرهنگی‌هنری کانون در غرب کشور با حضور مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و مدیرکل دفتر فن‌آوری اطلاعات و تحول اداری کانون، منتخب مردم گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش و مسوولان اداره نوسازی مدارس کرمانشاه و جمع زیادی از مسوولان، خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان کرمانشاهی روز 30 اردیبهشت در پارک معلم این شهر برگزار شد.
اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلف توسط نوجوانان کرمانشاهی در چندین بخش، نمایش نماهنگی از سفر مقام‌معظم رهبری به این استان، رونمایی از تریبون کودک در سالن آمفی تئاتر مجتمع و بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز از بخش‌های دیگر این آیین بود.